Grafik på OSX
Fra : tom dissing

Dato : 18-07-01 22:06

Ju HU !!
Midt i al balladen om mac Xpo ser det ud til at Nvidia frigiver en række
grafik kort der sparker røv.. Kortene hvoraf det største er det den største
mac bliver leveret med.. Ser ud til at komme i fri handel.. Så jeg få lidt
fart på min nu ( 6 måneder gamle ) håbløst forældede 2x500 Mhz ?!) maskine.
Apple HQ Dk selv siger - ( til mig) at de ikke forventer at tilbyde noget
som helst der er bagud kompatibelt ( heller ikke grafikkort ).. Ud over
nogle gamle ATI kort
Men så må jeg jo bare gå ned i en PC butik og købe kortet for 900 .-
inklusiv moms.
Tom

PS
OSX 10.1 ser ellers ud til at køre rigtigt hurtigt ( skærmopdatering)
Hvad synes i andre om Quark 5.x og de andre OSX native apps !!!
Det begynder sgu at se helt godt ud..

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-07-01 23:10

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> nogle gamle ATI kort
> Men så må jeg jo bare gå ned i en PC butik og købe kortet for 900 .-

Hvor står der noget om, at Nvidia-kortene til Mac kommer i fri handel?
Hvilket kort er det, du vil købe i en PC-biks og som du regner med
virker under Mac OS X?

> OSX 10.1 ser ellers ud til at køre rigtigt hurtigt ( skærmopdatering)
> Hvad synes i andre om Quark 5.x og de andre OSX native apps !!!
> Det begynder sgu at se helt godt ud..

Ja, det lysner noget, men selvfølgelig tager ting tid. Mac OS X er
stadig kun 4 måneder gammelt, så det er altså klart at der ikke er så
meget ude endnu.

--
René