Brugt varmtvandbeholder
Fra : TP

Dato : 25-04-08 07:43

Hejsa

Har fået en tre år gammel vvb som har stået uden vand i 6 mdr. Har det
dræbt den? Jeg skal have solvarme snart, men det bliver nok først til
næste år (mange to-do's først, bla nedtagning af skorsten til fyr etc), så
jeg har brug for midlertidig varmt vand, og det kunne jo være super om jeg
kunne bruge den, når jeg nu har den stående. Specielt bekymrer det mig om
vandet er rent nok i sådan en, eller der måske er fyldt med rust indeni nu -
og om det er et problem?

Det er en vølund kombi 110l hvis det har noget at sige

Fra : Bolmerodgaard

Dato : 25-04-08 10:51

"TP" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu - og om det er et problem?
>
> Det er en vølund kombi 110l hvis det har noget at sige
Det er bare at sætte den til!
Du kan bare skylle den igennem ved at lave vandet løbe igennem i 20 min.
tid.
Det sammen gør man i et sommerhus/kolonihavehus når man lukker ned for
vinterhi. Ud med alt vandet og til forår fylder man på igen og tænder.

Mvh
Per Otto