Moskosænder
Fra : Kim2000

Dato : 22-04-08 19:55

Hvor meget ødelægger to moskusænder egentlig. Vi har siden vi sidst havde
ænder anlagt bede og buske, så de skal på den ene side have adgang til dem
(for der er en pointe med at have dem) for at nakke dræbersnegle, men de
skal jo heller ikke splitte haven mere ad end de vel 500-800 snegle der
hærgede haven sidste år.

mvh
Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-04-08 20:37

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
> (for der er en pointe med at have dem) for at nakke dræbersnegle, men de
> skal jo heller ikke splitte haven mere ad end de vel 500-800 snegle der

Jeg har cancled et indlæg herunder. Hvis der nogle, der svarer via google
(hvor den sikkert er dukket op), eller har nået at se den, SÅ lad være med
at tage linket med. Tror sq alligevel det er for stærke sager for denne
gruppe.

Undskyld ulejligheden.

Bjarne K.

Fra : Torben

Dato : 23-04-08 06:50

> [...]
> at tage linket med. Tror sq alligevel det er for stærke sager for denne

Arrh. det er jo offentligt tilgængeligt, og lidt sjovt, hvis man tager det
for hvad det er kun. NB! Jo den er på Google.

-TT

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-08 10:24

"Torben" <trp@fjerneshajq.dk> wrote in message
> Arrh. det er jo offentligt tilgængeligt, og lidt sjovt, hvis man tager det
> for hvad det er kun. NB! Jo den er på Google.

Efter det klip vil jeg hellere ha' dræbersnegle. Der er ingen af dem der er
angrebet mig, endnu.

Bjarne K.