Behandle rød stof-sofa så den bliver mørke~
Fra : Morten

Dato : 21-04-08 18:46

Hej!

Jeg har kik på en sofa i rød, som i øvrigt er meget svært at finde:

Jysk:
http://www.jysk.dk/130/133/3674513/a/catalog

Men den har bare ikke den rigtige røde farve - denne er lidt for falmet rød
.... det jeg søger er en "rigtig" rød - altså noget coca-cola/postkasse rød

Er der et eller andet man kan behandle stoffet (microfiber) med, så farven
bliver lidt mørkere?

/Morten

Fra : Lars

Dato : 22-04-08 20:52

Morten skrev:
> [...]
>
> Er der et eller andet man kan behandle stoffet (microfiber) med, så farven

Spraymaling - eller køb en rød Klippan sofa i Ikea, den er oven i købet
200 kr. billigere og ikke beklædt med det ubehagelige microfiber.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S89841362

Fra : Morten

Dato : 22-04-08 23:36

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Spraymaling - eller køb en rød Klippan sofa i Ikea, den er oven i købet
> 200 kr. billigere og ikke beklædt med det ubehagelige microfiber.

Ehh jae men jeg ska' jo ik kun ha' den ene ... ska' os have en 3 personers -
som IKEA ikke har i rød (har set på Klippan)...