Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ustabilitet?
Fra : Claus Smith

Dato : 27-05-08 18:10

Er det kun mig, som oplever den del ustabilitet herinde?

Nogle dage virker det imens der ikke er forbindelse andre dage.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 19:32

Claus Smith skrev:
> Er det kun mig, som oplever den del ustabilitet herinde?
>
> Nogle dage virker det imens der ikke er forbindelse andre dage.
>
> Claus

Jeg har aldrig haft problemer med denne nyhedsgruppe. Benytter
news.sunsite.dk som er helt gratis...

/Jacob

Fra : rt

Dato : 28-05-08 10:25

"Claus Smith" <claus@claussmith.noSPam.dk> wrote in news:483c4081$0
$25328$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Er det kun mig, som oplever den del ustabilitet herinde?
>
> Nogle dage virker det imens der ikke er forbindelse andre dage.
>
> Claus

Ingen problemer her ...

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-05-08 10:43

Claus Smith skrev bl.a.:

> Er det kun mig, som oplever den del ustabilitet herinde?

Næh, Ebbe er da lige så dum som han altid har været

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 11:00

"Claus Smith" skrev i meddelelsen...
> Er det kun mig, som oplever den del ustabilitet herinde?
> Nogle dage virker det imens der ikke er forbindelse andre dage.

Nej, jeg har også den oplevelse. Måske det skyldes, at jeg bruger TDC's
news-server - den er vist ikke særlig højt prioriteret i
driftsupport-sammenhænge.

/Nick

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 11:21

Nick skrev:

> Nej, jeg har også den oplevelse. Måske det skyldes, at jeg bruger TDC's
> news-server - den er vist ikke særlig højt prioriteret i
> driftsupport-sammenhænge.
>
> /Nick
Kunne meget vel være årsagen...

Prøv evt at skifte til news.sunsite.dk (Har ikke binære nyhedsgrupper.
Måske derfor det kører så godt??)

Fra : Leif Langgaard

Dato : 28-05-08 12:46

"Jacob Fich" <jacob_duvednok_brafi.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv evt at skifte til news.sunsite.dk (Har ikke binære nyhedsgrupper.
> Måske derfor det kører så godt??)

Lige Sunsite har jeg problemer med, det varer evigheder med at hente
beskeder når programmet lige er åbnet, efter få minutter kører det fint, men
går i stå igen hvis jeg ikke sender eller modtager i et stykke tid,
underligt!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 13:49

Leif Langgaard skrev:
> [...]
> beskeder når programmet lige er åbnet, efter få minutter kører det fint, men
> går i stå igen hvis jeg ikke sender eller modtager i et stykke tid,

Hvilket program benytter du til at hende headers?
Jeg benytter Thunderbird, som varmt kan anbefales! :D

/Jacob

Fra : Leif Langgaard

Dato : 28-05-08 13:53

> Hvilket program benytter du til at hende headers?
> Jeg benytter Thunderbird, som varmt kan anbefales! :D

Outlook Express, og jow det har virket inden jeg i en periode brugte
Dansketelecom.com´s newsserver!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-05-08 00:30

Nick skrev bl.a.:

> Nej, jeg har også den oplevelse. Måske det skyldes, at jeg bruger
> TDC's news-server - den er vist ikke særlig højt prioriteret i
> driftsupport-sammenhænge.

Jeg har brugt usenet siden et 12 00 baud modem koster 15.000 og sådan har
det *altid* været i grupperne, når sommeren starter...

Det gælder ALLE grupperne. I musikgruppen har der kun været 4-5 indlæg på
en måned....

Efter vinteren skal folks ud i bilen, båden eller campingvognen....

Claus

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-05-08 15:27

Claus Smith <claus@claussmith.noSPam.dk> wrote:

> Er det kun mig, som oplever den del ustabilitet herinde?
>
> Nogle dage virker det imens der ikke er forbindelse andre dage.

Så vidt jeg kan se, så er du CyberCity kunde, og de har haft en større
brand i et af deres serverrum, og det har medført, at deres newsservere
har været ude af drift, og lige nu kæmper de vist for at få dem op at
køre igen.

P.t. er det kun newsbin.cybercity.dk der kører, news.cybercity.dk har
ikke været on-line siden den 12. maj - men skriv en mail og klag over
den manglende server, for den bliver jo nedprioteret, når der ikke er
brugere som klager over dens fravær.

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK3650 Ølstykke

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-05-08 09:33

> [...]
> ikke været on-line siden den 12. maj - men skriv en mail og klag over
> den manglende server, for den bliver jo nedprioteret, når der ikke er

Du er Off topic med din newssnak her, Hr. netbetjent!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 29-05-08 09:44

Leif Langgaard sendte dette med sin computer:

Det er du også hr. anti-netbejent.

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-05-08 10:09

Hej

331 træffere ved en søgning på "riss ebbesen du er off topic", søgningen
taler jo sit eget sprog.:

http://www.google.dk/search?hl=da&lr=&as_qdr=all&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Riis+ebbesen+du+er+off+topic&spell=1

Underligt at han ikke ser det morsomme i den mærkelige optræden, og hvilke
tanker gør han sig når han selv laver off topic indlæg, når han jo hænger
som en høg over andre.

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 29-05-08 10:30

Leif Langgaard forklarede:
> Hej

> 331 træffere ved en søgning på "riss ebbesen du er off topic",
> søgningen taler jo sit eget sprog.:

Og så begynder du at topposte - tsk tsk.

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Claus Smith

Dato : 28-05-08 22:21

Har lige skiftet til newsbin.cybercity.dk og nu kører alt igen....tak for
hjælpen derude.

Claus