Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skarphed?
Fra : Kim Schwalbe

Dato : 19-05-08 21:23

Hej i Gruppen
Man ved hjælp fra flere RAW billeder og noget software skabe et HDI billede,
hvor man opnår billede bredere belyst.
Kan man gøre det samme med skarphed?
F.eks. flere RAW, hvor fokus ligger forskellige steder.
//Kim Schwalbe

Fra : Christian Cederberg

Dato : 19-05-08 23:02

Ja, se mere om Helicon Focus
http://www.heliconsoft.com/heliconfocus.html
Med venlig hilsen
Christian Cederberg
--
Besøg min side med damplokomotivfotos http://www.damplokomotiv.dk/
The steam locomotive teaches us that there's a viable alternative to the

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 20-05-08 09:50

Ja, se mere om Helicon Focus
http://www.heliconsoft.com/heliconfocus.html
Med venlig hilsen
Christian Cederberg

Hej Christian
Det var lige det jeg var på udkik efter!
//Kim Schwalbe