Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Coolpix S510
Fra : Kim

Dato : 19-05-08 12:22

Min datter har fået så'n et kamera i gave.
Fungerer udmærket, men jeg undrer mig over, at når det er
tændt har det en svag lyd, som fra en lille motor der kører,
men ikke har det for godt... Lidt som en autofocus der står
og leder efter focus. Det er uanset om det er i "kameramode"
eller "vis billeder-mode".
Skal det være så'n, eller er der fejl på kameraet ?

Mvh, Kim

Fra : Ole Pedersen

Dato : 19-05-08 13:05

> Skal det være så'n, eller er der fejl på kameraet ?
>
> Mvh, Kim

Mit Coolpix (en anden model) gør det samme, men kun når antirystefunktionen
er slået til, så jeg formoder det er noget dit kamera skal gøre. Prøv at slå
den fra og se om det ikke forsvinder.

mvh
Ole

Fra : Hej Doktor

Dato : 19-05-08 13:51

Hej , Prøv at ringec og spørge Nikon på tlf nr. 3245 2000..

Mener ikke det burde sige noget overhovedet.. men skriv lige tilbage hva du
for af svar fra nikon....