Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken lim?
Fra : rt

Dato : 19-05-08 08:10

Jeg er midt i et projekt med en fotobog, og er nu
i tvivl om hvilken lim, der vil være bedst at brug til at klistre
billederne fast på siderne. Vil en almindelig kontor-limstift være
god, eller hvad er bedst, så billederne sidder godt fast, og så limen
ikke trænger igennem billederne?

Nogen med erfaring?

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : Mogens Hansen

Dato : 19-05-08 08:28

"rt" <trusellruneFJERN@hotmail.com> wrote in message

[8<8<8<]
> Nogen med erfaring?

Har du overvejet at få trykt en færdig bog hos f.eks. Bilka (CeWe) ?
Kig eventuelt tråden
http://www.pressefotografforbundet.dk/debat.php?thread=7652&id=7652&comments=teknik
for lidt yderligere inspiration.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : rt

Dato : 19-05-08 08:42

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in

> Har du overvejet at få trykt en færdig bog hos f.eks. Bilka
> [...]

Ja, vi har overvejet det. Men kæresten var mest for at klippe-klistre
selv, da hun også vil have små udklip, digte osv med i bogen. Men tak
for link, det vil uden tvivl være en god mulighed senere.

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : thl

Dato : 19-05-08 04:57

On 19 Maj, 08:10, rt <trusellruneFJ...@hotmail.com> wrote:
> Jeg er midt i et projekt med en fotobog, og er nu
> i tvivl om hvilken lim, der vil v�re bedst at brug til at klistre
> billederne fast p� siderne. Vil en almindelig kontor-limstift v�re
> god, eller hvad er bedst, s� billederne sidder godt fast, og s� limen
> ikke tr�nger igennem billederne?
>
> Nogen med erfaring?
>
> --
> De bedste hilsner,
>
> /rt

Snapfix er fremragende til formålet. Det giver dig muligheden for at
rette fejl uden at lave skader.
Mvh
Thorbjørn

Fra : rt

Dato : 20-05-08 06:49

> Snapfix er fremragende til formålet. Det giver dig muligheden
> for at rette fejl uden at lave skader.
> Mvh
> Thorbjørn

Snapfix? Er det en lim? Ved du hvilken butik den kan købes i? For det
haster lidt, desværre, så en internetbestilling tager for lang tid.

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : ab©

Dato : 20-05-08 06:58

"rt" <trusellruneFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Snapfix? Er det en lim? Ved du hvilken butik den kan købes i? For det
> haster lidt, desværre, så en internetbestilling tager for lang tid.

Jeg kender ikke "Snapfix", men bruger selv dobbeltklæbende tape, der også er
nem at fjerne igen og ikke misfarver

ab©

Fra : rt

Dato : 20-05-08 07:11

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in

> Jeg kender ikke "Snapfix", men bruger selv dobbeltklæbende tape,
> der også er nem at fjerne igen og ikke misfarver

aha! Det var selvfølgelig også en mulighed. Hvor finder jeg sådan
noget? Og får det billederne til at sidde ordentligt tæt på siden?

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-05-08 07:15

rt wrote:
> " ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in

> aha! Det var selvfølgelig også en mulighed. Hvor finder jeg sådan
> noget? Og får det billederne til at sidde ordentligt tæt på siden?

3M scotch har en meget tynd smal tape. De fleste store papirhandlere har
det.

Bo //

Fra : rt

Dato : 20-05-08 07:30

Bo Bjerre <bo@FJERNESsarek.dk> wrote in

> 3M scotch har en meget tynd smal tape. De fleste store
> papirhandlere har det.
>
> Bo //

Ok, tak, det vil jeg lede efter.

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : thl

Dato : 20-05-08 05:34

On 20 Maj, 06:49, rt <trusellruneFJ...@hotmail.com> wrote:

> Snapfix? Er det en lim? Ved du hvilken butik den kan købes i? For det
> haster lidt, desværre, så en internetbestilling tager for lang tid.

> [...]

ja,det er en lim,- enhver fotohandler har det.
mvh
Thorbjørn

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-05-08 08:28

"rt"
> [...]
> billederne fast på siderne. Vil en almindelig kontor-limstift være
> god, eller hvad er bedst, så billederne sidder godt fast, og så limen

Min erfaring at sparylim er det eneste der gir goe resultater,
tror det er 3M der laver dem, billederne sidder flot og glat
- limstifter ol. laver buler.. -max-

Fra : rt

Dato : 22-05-08 10:26

";o\)-max-" <max@bamarzone.dk> wrote in

> Min erfaring at sparylim er det eneste der gir goe resultater,
> tror det er 3M der laver dem, billederne sidder flot og glat
> - limstifter ol. laver buler.. -max-

Tak for svar - kigger efter det.

--
De bedste hilsner,