Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
søges: god og billig bryllups fotograf
Fra : Kim Schulz

Dato : 18-05-08 10:32

hejsa,
Nogen der kender en god og billig bryllups fotograf der holder til nær
Nykøbing F. (lolland-falster). Vi står og skal bruge en i august til
billeder efter kirke + under begyndelsen af festen.

--
Kim Schulz

Fra : Kenneth

Dato : 18-05-08 11:02

Kan du bestemme dig... god eller billig ?
He he kunne bare ikke la være

//Kenneth

Fra : thl

Dato : 18-05-08 05:10

On 18 Maj, 11:02, "Kenneth" <kisbye-taichich...@mail.dk[FJERN CHUAN]>
wrote:
> [...]
> Nykøbing F. (lolland-falster). Vi står og skal bruge en i august til
> billeder efter kirke + under begyndelsen af festen.

www.dinablack.dk

mvh
Thorbjørn

Fra : Max

Dato : 18-05-08 12:24

Hej Kenneth

> Kan du bestemme dig... god eller billig ?

Hvis han er god, ja så er han billig, er han
dårlig, ja så er han dyr uanset prisen.

--
Mvh Max

Fra : Kenneth

Dato : 23-05-08 14:10

> Hvis han er god, ja så er han billig, er han
> dårlig, ja så er han dyr uanset prisen.

Hey Max,
Netop derfor kan det stakkels brudepar ikke få en god og billig
men en søgning på google kunne sikkert bruges til at finde et hav af
bryllupsfotografer og sikkert også et par stykker i nærheden af brudeparrets
hjem.
Priserne må man jo nok spørge sig til rette om

//Kenneth
Så var der den om manden der kom ind til portrætfotografen og bad om at få
lavet et flot vellignende portræt.
Hertil svarer fotografen, nu må de bestemme dem hr.

Fra : Max

Dato : 23-05-08 14:19

Hej Kenneth

> Så var der den om manden der kom ind til portrætfotografen og bad om
> at få lavet et flot vellignende portræt.
> Hertil svarer fotografen, nu må de bestemme dem hr.

Det får mig til at tænke på de stakkels hof malere i gammel tid,
havde de malet kongefamilien så det lignede, ja så var de helt
sikkert blevet halshugget :)

--
Mvh Max

Fra : thl

Dato : 19-05-08 03:52

On 18 Maj, 16:12, Kim Schulz <k...@schulz.dk> wrote:

> kan du få siden til at virke? hos mig er der intet på den side der
> virker nemlig - og så er det jo lidt svært at se hvad hun tilbyder.
>
> --
> Kim Schulz | Blog:http://www.schulz.dk/
> Email: K...@schulz.dk | Work:http://www.devteam.dk/
> Phone: +45 5190 4262 | Fun :http://www.chilifan.dk/

Den virker heller ikke her.- men hun har fotograferet for mig i mange
år,
og mine københavnske kunder kører nu gerne til Lolland for at blive
fotograferet af hende.
mvh
Thorbjørn
Ps. Der står et telefonnummer, tal med hende og døm selv.(eller kør
til Handermelle og
kig selv på varen).

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-05-08 11:17

On Sun, 18 May 2008 12:02:08 +0200
"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> wrote:

> Kan du bestemme dig... god eller billig ?
> He he kunne bare ikke la være

Jeg har set dyre som bestemt ikke var gode og jeg har set mange
fotografer som presser citronen liiiige lovligt meget når der snakkes
bryllupsfotografering.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-05-08 16:12

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-05-08 13:20

On Mon, 19 May 2008 02:52:23 -0700 (PDT)
> [...]

> mvh
> Thorbjørn
> Ps. Der står et telefonnummer, tal med hende og døm selv.(eller kør

tak for info. Bor dog i aalborg pt så kommer ikke lige på de kanter
sådan hver og hveranden dag Snakker med hende og hører hvad hun har
at byde på.

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-05-08 14:17

On Mon, 19 May 2008 15:08:41 +0200
"poul Nielsen" <nomail@nomail.dk> wrote:
> Fra siden:
>
> Brullyp = Bryllup

Ja det er jo heldigvis fotografering og ikke retstavning vi skal bruge
hende til