Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ukendte billeder
Fra : Mort1s1

Dato : 15-05-08 16:32

Jeg har gennem tiderne jævnligt kikket på www.ukendtebilleder.dk uden dog at
være registreret bruger, nu har jeg imidlertid behov for selv at få
identifiseret nogle gamlede billeder, desværre ser det ud som om
ukendtebilleder er gået i stå i efteråret 2007, nogen der ved noget?

Mort1s1

Fra : Poul R

Dato : 15-05-08 16:51

Har du evt. prøvet at skrive til postmaster@ukendtebilleder.dk ?

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Virus Database (VPS): 080515-0, 15-05-2008
> Tested on: 15-05-2008 17:47:49
> avast! - copyright (c) 1988-2008 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 080515-0, 15-05-2008
Tested on: 15-05-2008 17:50:59

Fra : Mort1s1

Dato : 15-05-08 18:29

"Poul R" <kalenderen@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Har du evt. prøvet at skrive til postmaster@ukendtebilleder.dk ?

Ja - men uden at få nogen reaktion

Mort1s1

Fra : Claria

Dato : 15-05-08 18:35

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i meddelelsen

> "Poul R" <kalenderen@pc.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Ja - men uden at få nogen reaktion
>
> Mort1s1

Måske er det sammen webmoster som på FK........ )

Claudia

Fra : 4700

Dato : 16-05-08 08:32

Øhh det virker da fint nok

Fra : Mort1s1

Dato : 16-05-08 11:15

Ja - man kan da godt sende en mail, men - fik du svar?

Mort1s1

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-05-08 22:55

Mort1s1 skrev den 15-05-2008 17:32:
> [...]
> få identifiseret nogle gamlede billeder, desværre ser det ud som om
> ukendtebilleder er gået i stå i efteråret 2007, nogen der ved noget?

Har du prøvet nogen af brugerne fra forummet?
Måske er de lidt tættere på webmaster end nogen af skribenterne her?

Derudover har jeg også et par billeder som jeg kunne tænke mig, at få
identificeret:

http://picasaweb.google.dk/carsten.riis/AgnesMeyerFKleyAfsendteBreveOgBilleder?authkey=V_46QyhVJcw

Jeg er nemlig så heldig at have noget korrespondance mellem to
penneveninder startende i 1920erne og frem til 1970erne. Og den
korrespondance + billeder vil jeg da gerne give til efterkommere til
Agnes Meyer f. Kley.

Sig endelig til, hvis I kender nogen ressourcer man kan søge i.
Jeg har en del information ud fra korrespondancen fx børn og
børnebørnenes fornavne og tilnærmet fødselsdage.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk