Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny firmware til Nikon D3! version A1.10/B1~
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-05-08 11:44

Fra : Bo Hellum

Dato : 07-05-08 11:53

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:482187f0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> Så kom der et fix til Nikon firmwarefejl i foregående firmwareupdate!
>
> Man skal huske at opdatere begge filer - også selvom man har opdateret til
> Version 1.10 tidligere.
>
> http://nikoneurope-dk.custhelp.com/cgi-bin/nikoneurope_dk.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=24461&p_created=1207215645&p_sid=_L5f9c2j&p_accessibility=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9OTcmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPTY0OCZwX3B2PSZwX2N2PTEuNjQ4JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9YW5zd2Vycy5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTE

> [...]

Takker Jesper. Kigger på det.

Hygge

Bo

Fra : KsK

Dato : 07-05-08 20:20

> Hygge
>
> Bo

KOM ON
gutter det link ha Morgens sendt for laaaaang tid siden

i skal ha sat den i crop og kun skyd i Jpeg for at fælge med Mogens

)) men tanke hvad god
KsK

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-05-08 06:14

"KsK" <KsK@allllg.dk> skrev i en meddelelse

> KOM ON
> gutter det link ha Morgens sendt for laaaaang tid siden
>
> i skal ha sat den i crop og kun skyd i Jpeg for at fælge med Mogens
>

> )) men tanke hvad god

Tjoh, det havde jeg sq ikke set - Han havde smidt den i sin gamle tråd om
firmwaren.
Nå, men nu ved allle det så

Jesper Nielsen
aka