Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon EOS 450D
Fra : Karl Johan Agesen

Dato : 03-05-08 15:24

Jeg har just bestilt ovennævnte kamera, og medens jeg venter på levering
kunne jeg godt tænke mig at kigge lidt i manualen til apparatet. Er der mon
en, der ligger med en manual i PDF-format?

Jeg kan til gengæld tilbyde en PDF-fil med en dansk manual til en Canon EOS
20D, hvis nogen er interesseret!

Hilsen - på forhånd tak

Karl Johan

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-05-08 21:36

Karl Johan Agesen har bragt dette til verden:
> Jeg har just bestilt ovennævnte kamera, og medens jeg venter på levering
> kunne jeg godt tænke mig at kigge lidt i manualen til apparatet. Er der mon
> en, der ligger med en manual i PDF-format?

Du kan finde den engelske/amerikanske manual online på Canons side. Der
forefindes desværre ikke en dansk manual i PDF format af konkurrence
hensyn (parallel import).

Mvh.
Karsten - der har fået leveret sin 450d'er