Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop actions
Fra : Bjarne

Dato : 28-04-08 11:39

Hvis jeg nu skal reinstallere min computer, hvor finder jeg så de
actions jeg har lavet?

Jeg har kigget lidt rundt, men jeg har ikke lykkedes lokalisere dem.

mvh
Bjarne

Fra : JH

Dato : 28-04-08 18:54

Måske har du gemt dem i C:\Programmer\Adobe\Adobe Photoshop
CS3\Presets\Actions?
Ellers søg i windows efter *.atn
pøj pøj med at finde dem!
JH

Fra : Bjarne

Dato : 29-04-08 01:27

On 28 Apr., 19:53, "JH" <jh...@yahoo.dk> wrote:
> Måske har du gemt dem i C:\Programmer\Adobe\Adobe Photoshop
> CS3\Presets\Actions?
> Ellers søg i windows efter *.atn
> pøj pøj med at finde dem!

Jeps jeg har kigget de steder og søgt også, men uden held... ØV

Bjarne

Fra : blue

Dato : 29-04-08 15:42

> Jeps jeg har kigget de steder og søgt også, men uden held... ØV

Har du søgt på hele computeren? Ovenstående kan godt misforståes, så du tror
det er i windows-mappen, du skal søge.

Sæt den til at søge på alle partitioner og under avancerede indstillinger
skal du hakke "Søg i systemmapper", "Søg i skjulte filer og mapper" og "Søg
i undermapper" af for en sikkerheds skyld. De *skal* være der.

Fra : Bjarne

Dato : 30-04-08 02:15

On 29 Apr., 16:41, "blue" <x...@ywzx.dk> wrote:

> [...]
> skal du hakke "Søg i systemmapper", "Søg i skjulte filer og mapper" og "Søg
> i undermapper" af for en sikkerheds skyld. De *skal* være der.

Jeg har kun prøvet C: drevet... Jeg har ikke prøvet de andre, og ja du
har ret... De SKAL være der, jeg prøver igen senere i dag... Men søg
systemmapper har jeg ikke prøvet... Det som undrer mig er bare at jeg
har søgt *.atn og har fundet PS egne filer...

tak
Bjarne