Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Browse i PhotoFiltre??
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-08 15:43

Jeg har lige hentet PhotoFiltre ned og det synes at væreetgodtprogram.
Men jeg savner at kunne vise alle billederne i "Browse" når mn skal
gennem sine mapper. Findes det ikke i programmet???

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : CTA

Dato : 01-05-08 12:59

Klik på vis Thumbnail Iconét - den der ligner stifinder
/mappevisning -hvorefter der kommer en hvid bjælke i bunden - klik på den
lille sorte trekant i venstre side - klik på Vis - resten er lige ud af
landevejen :)

Hilsen
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 09:38

CTA skrev:
> [...]
>
> Hilsen
> Carsten
>
> "Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> skrev i en meddelelse

Undskyld jeg har været så længe om at takke for dit svar. Det hjalp,
men jeg synes nu at det er et forfærdeligt langsomt program at bruge.

Hilsen Mr. Mox

Fra : CTA

Dato : 31-05-08 16:03

Glad for at kunne hjælpe.
Hvordan langsom? Jeg syntes det virker fint, benytter det på nogle små
bærbare i undervisning, virker fint.
Se evt. på Pensionistedb.dk ham har nogle ok lektioner i brugen af
programmet.