Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Pictureproject
Fra : Jette & Michael

Dato : 26-04-08 19:44

Hej NG!

Grundet harddisk problemer kan jeg ikke længere køre Pictureproject.
Desværre har jeg ikke selv den originale installationsfil så jeg kan
geninstallere. Er der nogen af jer derude der ligger inde med den og er
villig til at dele.
Jeg har forsøgt mig med de updates der er på Nikons hjemmeside, men dem kan
jeg ikke installere!

Håber på hjælp fra en venlig sjæl!
Michael

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 27-04-08 14:07

On Sat, 26 Apr 2008 20:43:51 +0200, "Jette & Michael" <zz@zz.zz>
wrote:

> [...]
>villig til at dele.
>Jeg har forsøgt mig med de updates der er på Nikons hjemmeside, men dem kan

Send mig en mail med din mailadresse, så skal jeg hjælpe dig. Jeg har
vrsion 1.6. Mvh. Henrik.

Fra : Jette & Michael

Dato : 27-04-08 14:35

"Hans Henrik Pedersen" <dkw@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Send mig en mail med din mailadresse, så skal jeg hjælpe dig. Jeg har
> vrsion 1.6. Mvh. Henrik.

Hej Henrik!

Jeg har sendt dig en mail

Michael

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 27-04-08 14:21

wrote:

> [...]
>villig til at dele.
>Jeg har forsøgt mig med de updates der er på Nikons hjemmeside, men dem kan

Det ser ud il at det koreanske site har filen liggende:

http://www.nikon-image.com/jpn/support/downloads/digitalcamera/software/p2/v164drv.htm

http://www.nikon.co.kr/support/download/digitalcamera/software/others/v164drv.htm

Om programmet så "snakker" koreanske, ved jeg ikke.

Mvh. Henrik.

Fra : Jette & Michael

Dato : 27-04-08 16:14

> [...]
>
> http://www.nikon.co.kr/support/download/digitalcamera/software/others/v164drv.htm
>
> Om programmet så "snakker" koreanske, ved jeg ikke.

Kan downloades men ikke installeres, desværre!

Michael