Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Poster print..
Fra : /Peter

Dato : 24-04-08 00:18

kan i anbefale et danske eller udenlandsk sted hvor man kan få printet i
alle mulige størrelser -poster format?

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 24-04-08 08:35

Der findes mange, men siden jeg læste at de vandt en test i en eller anden
sammenhæng, har jeg brugt www.pixum.dk når det galdt posters, og jeg har
aldrig haft noget at klage over. Heller ikke priserne.
Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Brian Lund

Dato : 24-04-08 15:42

> kan i anbefale et danske eller udenlandsk sted hvor man kan få printet i
> alle mulige størrelser -poster format?

Jeg har brugt www.digiposter.de et par gange og været godt tilfreds.

Brian

Fra : /Peter

Dato : 24-04-08 16:48

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> kan i anbefale et danske eller udenlandsk sted hvor man kan få printet
> i alle mulige størrelser -poster format?

Foreløbig mange tak... jeg kigger på det.

Fra : JH

Dato : 24-04-08 19:54

Jeg har fået lavet en enkel 70x100cm i den lokale fotobiks på Østerbrogade i
kbh (click) og jeg blev vildt imponeret. I december kostede det 129 kr og
det var fuld valuta for pengene. Jeg havde aldrig troet at
storformatprinteren i deres forretning kunne lave så super flotte prints.
Det kan kun anbefales.

Fra : Pico

Dato : 24-04-08 22:45

JH wrote:
> [...]
> aldrig troet at storformatprinteren i deres forretning kunne lave så
> super flotte prints. Det kan kun anbefales.

Sådan lige umidelbart kan jeg komme i tanke om 3 fotoforetninger på
Østerbrogade, for nogle år siden var der flere
Hvilken af dem er det du har fået lavet hos, må vel næsten være Grønlund ?
--
MVH
Pico

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-04-08 08:36

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan lige umidelbart kan jeg komme i tanke om 3 fotoforetninger på
> Østerbrogade, for nogle år siden var der flere
> Hvilken af dem er det du har fået lavet hos, må vel næsten være Grønlund ?

Alle Click butikker har samme maskine, Canon ipf8000, og burde kunne lave
print i samme kvalitet.
Papirkvaliteten er selvfølgelig forskellig, så hør hvad de kører på. jeg kan
anbefale Canons eget kraftige Pearl papir, det er lækkert.

Mvh Anders

Fra : JH

Dato : 25-04-08 19:44

Ja, jeg mener at den hedder Grønlund, den lige på den anden siden af øster
fælled torv.

Fra : Pico

Dato : 25-04-08 23:15

JH wrote:
> Ja, jeg mener at den hedder Grønlund, den lige på den anden siden af
> øster fælled torv.

Ja det er Grønlund, nok den mest "aktive" fotobutik på Østerbro efter Preus
lukkede for nogle år siden.