Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opbevaring af store udskrifter
Fra : Torben Jensen

Dato : 23-04-08 14:30

Hej gruppe

Nu hvor jeg har fået en dejlig A3 printer (Epson R1900), er der opstået
det "problem" at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mine prints. Ja,
nogle skal jo op at hænge, og gerne på skift så jeg ikke kigger på de
samme hele tiden, men de andre skal jo også være et sted.

Hvad gør man egentligt med dem? De skal jo ikke bare rulles sammen og
gemmes bag døren, men hvilke muligheder er der?

Er der noget man bør tænke på fx mht. holdbarhed? Skal der noget imellem
hvert foto, eller kan de godt lægges sammen i en stak?

Hilsen
Martin

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-04-08 16:22

"Torben Jensen"
> [...]
>
> Er der noget man bør tænke på fx mht. holdbarhed? Skal der noget imellem
> hvert foto, eller kan de godt lægges sammen i en stak?

Uhm A3 er jo ikke så voldsomt stort, mon ikke de fleste tegne artikel
centre har mapper til en billig penge, det sku ikke undre mig om du
også ku finde dem i tiger butikker, eller lav dem selv, 2 stk pap og noget
gaffa tape - Hvis du er emsig lan du jo bruge syrefri pap - opbevares
tørt.. )

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-04-08 16:50

-max- wrote:
> [...]
> også ku finde dem i tiger butikker, eller lav dem selv, 2 stk pap og noget
> gaffa tape - Hvis du er emsig lan du jo bruge syrefri pap - opbevares

-og gerne med noget tyndt papir imellem.

Bo //

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-04-08 19:05

-max- wrote:

> "Torben Jensen"

Cybercitys newsserver er nede og kun bin-udgaven virker. Den stod
forkert fordi en af mine venner engang skrev nogle indlæg fra min PC!
Har bare ikke brugt bin i et år eller mere, så den havde jeg aldrig fået
omstillet

> [...]
> også ku finde dem i tiger butikker, eller lav dem selv, 2 stk pap og noget
> gaffa tape - Hvis du er emsig lan du jo bruge syrefri pap - opbevares

Syrefrit pap/papir - det lyder fornuftigt.

Tak for tippet.

Martin

Fra : skeptikeren@privat.d~

Dato : 24-04-08 06:55

On Wed, 23 Apr 2008 15:29:49 +0200, Torben Jensen <want@no.spam>
wrote:
> [...]
>
>Er der noget man bør tænke på fx mht. holdbarhed? Skal der noget imellem
>hvert foto, eller kan de godt lægges sammen i en stak?

Mine ligger i en æske af syrefrit pap med syrefrit papir imellem.
Købes i forretninger med tegneudstyr.