Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CD til Olympus E-410?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-04-08 13:04

Sidste år købte jeg et sæt Olympus E-410 med to zooms. Det er jeg nu i gang
med at sælge, men jeg kan simpelthen ikke huske, om der var en CD med,
indeholdende diverse software.

Nogen der har et lignende kamera og kan opklare dette? Hvis der hører en CD
med, men er blevet væk, kan jeg så få en ny hos forhandleren, eller hos den
danske importør?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 23-04-08 21:41

On Wed, 23 Apr 2008 14:04:15 +0200, Kurt Hansen
<kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

> [...]
>indeholdende diverse software.
>
>Nogen der har et lignende kamera og kan opklare dette?

Sammen med mit tilsvarende sæt, købt i marts 2008,
fulgte der 1 CD og 1 DVD:

CD: OLYMPUS Master 2, Software for Editing & Managing Images

Programmet OLYMPUS Master 2 kan hentes her:
http://www.olympusamerica.com/cpg_section/oima_softwareMaster.asp

DVD: OLYMPUS E-410, Extensive User's Guide on DVD

> Hvis der hører en CD med, men er blevet væk, kan jeg så få en ny hos forhandleren, eller hos den
>danske importør?

Det kan jeg ikke svare på - hvorfor ikke spørge direkte hos forhandler
eller importør?
--
Venlig hilsen fra
Gert