Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Re: Fejlkode på Cann 20D
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-04-08 06:22

Jens Stadsgaard <jensstadsgaaard@post.invalid> on søndag 20. april 2008 at
22:36 +0100 wrote:
>Der kan være alt muligt galt. Men som det første kan du prøve at rense
>kontakter på objektiv og kamera så de er helt rene. Et viskelæder er fint
>at bruge.
>
>Sidst mit 20d fik en Err 99 var det lukkeren der var stået af.

Mange tak - det vil jeg prøve.
Fik du det repareret, eller skrottede du kameraet?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 21-04-08 15:45

On Mon, 21 Apr 2008 07:21:31 +0200, Frank Løkkegaard wrote:

> Jens Stadsgaard <jensstadsgaaard@post.invalid> on søndag 20. april 2008 at

> Mange tak - det vil jeg prøve.
> Fik du det repareret, eller skrottede du kameraet?
>
> --
> Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
> mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
> Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Jeg fik det repareret. Da jeg skulle bruge det til en opgave. Havde det
været 2 mdr. senere havde jeg købt et nyt 40d, men det var bare ikke en
mulighed dengang. Havde flere ting i overvejelserne, både købe et brugt
20d eller 30d og så sælge igen når 40d kom eller få mit 20d rep.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid med cybercity.dk
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 24-04-08 10:45

Sidst mit 20d fik en Err 99 var det lukkeren der var stået af.

Da jeg havde 20d fik jeg af og til ovennævnte fejlkode, men det eneste der
skulle til, i øvrigt efter anvisning her i gruppen, var at tage batteriet
ud, og sætte det i igen, og tænde kameraet.
I øvrigt synes jeg at kunne erindre, at det løste sig ved opgradering af
firmware til vers. 2 eller måske hed den 2.0.2

Mvh
Niels Hejnfelt