Batteriskift og trykprøvning af ur ..
Fra : Jan Birk

Dato : 27-05-08 08:01

..... min gamle 'trykprøvnings' urmager i Valby er lukket. Er der nogen
som kender/anbefaler andre i Kbh området?

Pft

/Jan

Fra : TT

Dato : 27-05-08 08:40

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> wrote in message
> .... min gamle 'trykprøvnings' urmager i Valby er lukket. Er der nogen som
> kender/anbefaler andre i Kbh området?
>
> Pft
>
> /Jan

Hej Jan,

Jeg har brugt ham inde i kattesundet, regent ure mener jeg det hed, det
virker fint

-Torben

Fra : Thomas VJ

Dato : 27-05-08 11:14

> Hej Jan,
>
> Jeg har brugt ham inde i kattesundet, regent ure mener jeg det hed, det
> virker fint
>
> -Torben

Det er ganske rigtigt. Regent Ure ligger i Kattesundet og har denne
hjemmeside:
http://www.regenture.dk/

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk/

Fra : Jan Birk

Dato : 02-06-08 18:23

Hej

> Det er ganske rigtigt. Regent Ure ligger i Kattesundet og har denne
> hjemmeside:
> http://www.regenture.dk/

Idet jeg takker for info, kan jeg oplyse at jeg gav 200,- for
batteriskift og trykprøvning på et gammelt Casio ur.

Jeg var meget imponeret over, at der var time service

/Jan

Fra : Thomas S. Jensen

Dato : 30-05-08 06:20

On 27 Maj, 12:13, "Thomas VJ" <forkert.adre...@nowhere.uni> wrote:

> Det er ganske rigtigt. Regent Ure ligger i Kattesundet og har denne
> hjemmeside:http://www.regenture.dk/
>
> --
> Mvh, Thomas VJhttp://www.dykkerteori.dk/

Butikken KvartOver på Amagerbrogade har osse en udemærket sørvice -
http://www.kvartover.dk/