Kolding lige før middag!?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-05-08 15:51

Var der nogen af de tilstedeværende skribenter der kørte på motorvejen
forbi Kolding i nordgående retning lige før middag?

En af mine ikke så smarte kolleger havde tabt nogen længder jern/stål
ud over vejen, og jeg så indtil flere biler holde i nødsporet, og
ejermændene lå og kiggede ind under bilerne

Det var ved frakørslen til Bramdrupdam.

Det blev også nævnt et par gange i tragikradioen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-05-08 16:40

> En af mine ikke så smarte kolleger havde tabt nogen længder jern/stål
> ud over vejen, og jeg så indtil flere biler holde i nødsporet, og
> ejermændene lå og kiggede ind under bilerne

Næhh - men jeg var forbi der i Søndags, da var der en af dine kolleger der
havde tabt en komplet slidbane.
Den lå på højkant midt i indersporet, og lastbilen holdt i nødsporet et par
hundrede meter længere fremme.
Jeg så heldigvis slidbanen, og kunne undvige - for det ville have været
grimt at køre ind i den er jeg sikker på.

Er det i grunden noget der sker ofte ? (at man sådan taber slidbanen) - jeg
kan huske fra min barndom, da så man ofte slidbanestykker liggende på
motorvejen, det gør man da heldigvis ikke så ofte mere.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-05-08 17:59

"Andreas M. Hansen" skriver:

> Jeg så heldigvis slidbanen, og kunne undvige - for det ville have været
> grimt at køre ind i den er jeg sikker på.

En af mine kollegaer smed sin Touran ind over en slidbane.

Det kommer til at koste 30.000 kr...........
Noget af plasticholderen i fronten er knækket, kølerne hang i slanger og
ledninger og var blevet utæt. Noget torisionsstandværk ved bagenden er
også ødelagt.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-05-08 00:31

On 27 Maj, 17:40, "Andreas M. Hansen" <nokk...@hotmail.com> wrote:
> Er det i grunden noget der sker ofte ? (at man sådan taber slidbanen) - jeg
> kan huske fra min barndom, da så man ofte slidbanestykker liggende på
> motorvejen, det gør man da heldigvis ikke så ofte mere.

Jo, de (VD, Dansk Autohjælp) er bare blevet hurtigere til at få dem
fjernet.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : A.Kaup

Dato : 27-05-08 11:35

On 27 Maj, 16:50, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:
> Var der nogen af de tilstedeværende skribenter der kørte på motorvejen
> forbi Kolding i nordgående retning lige før middag?

og
>Næhh - men jeg var forbi der i Søndags, da var der en af dine kolleger der
havde tabt en komplet slidbane.

Hmm - jeg stjæler lige lidt tråd
Nogle, der ved hvorfor "vi" holdt helt stille i kø i 1½ time søndag
aften på E45 i sydgående retning omkring afkørsel 55 - Stilling? Uheld
velsagtens efter at dømme på de mange ambulancer, men hvad skete der
egentligt, og hvorfor er det tilsyneladende forbigået den danske
presse, der lige pt skriver, at E45 er blokeret i både nord- og
sydgående retning?
Nå ja - det var jo søndag aften...
Mvh. Akaup

Fra : Morten

Dato : 28-05-08 12:20

"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

egentligt, og hvorfor er det tilsyneladende forbigået den danske
presse, der lige pt skriver, at E45 er blokeret i både nord- og

Det var et par biler der var kørt galt der lå en rød på taget og taget var
mast næsten ned i rattet og så var der en grå stationcar eller lign som
holdte med snuden i autoværnet efterfølgene var der 3 ambulancer som skulle
eskorteres til århus

Og igår var der kiggekø i nordgående retning som startede før skærup pga
uheld på broen i sydgående.
utroligt at folk er så nysgerige.

Morten