Nummer ved tyveri
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-05-08 12:37

Hvis nu man får stjålet sine nummerplader - får man så et nyt nummer når man
får nye - ellers risikerer man jo at møde sit nummer ude på vejen. Ikke det
store problem, med mindre pladerne er monterede på en bil magen til ens
egen, og bliver brugt til at røve en bank, køre fra benzinregningen m.m. en
dag hvor ens alibi er at man har lagt i sengen og sovet uden vidner?!!

Hvis man taber den ene (eller den bliver stjålet og man tror man har tabt
den) - samme spørgsmål?

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 25-05-08 13:09

On Sun, 25 May 2008 13:37:14 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk@fjern_klikpost.dk> wrote:

> [...]
>dag hvor ens alibi er at man har lagt i sengen og sovet uden vidner?!!
>
>Hvis man taber den ene (eller den bliver stjålet og man tror man har tabt
Mister du begge nummerskilte, skal du betale for at få 2 nye og du får
et nyt nummer ved sammen lejlighed (gælder nok ikke ønskeplader ?)

Mister du et nummerskilt, skal du betale for at få et nyt og det får
samme nummer som det gamle.
Hvis du igen indenfor et år mister et nummerskilt mere, skal du betale
2 nye nummerskilte fordi du da skal have nyt nummer.

/Hans

Fra : Per

Dato : 25-05-08 16:33

Hans Kjaergaard wrote:

> [...]
> Hvis du igen indenfor et år mister et nummerskilt mere, skal du betale
> 2 nye nummerskilte fordi du da skal have nyt nummer.

Hmmmm.

ER du sikker på at det der med 1 år er rigtigt ? - Jeg mener kun, at det er
muligt at få max. 1 ekstra nummerplade - ellers er det helt nyt reg. nr.

Hvad hvis man har mistet 1 nr. plade og får en ny.

Efter 2 år mister man 1 nr. plade igen, således at der nu findes 4 af ens
nummerplade - mener du så at man godt kan få en ny ?

mvh. Per