Som jeg ville gøre det selv.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-05-08 13:51

Det er så man får tårer i øjnene, når man ser folk der kan deres kram.

http://www.bt.dk/article/20080523/utroligt/80523013/

Han må godt læsse min lastbil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 15:16

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> Det er så man får tårer i øjnene, når man ser folk der kan deres kram.
>
> http://www.bt.dk/article/20080523/utroligt/80523013/
>
> Han må godt læsse min lastbil.

Se - det er fokus!

Gad vide om han kan klæde hende på igen? Selvom det ville være synd

--
/HB

Fra : Martin

Dato : 25-05-08 02:52

Folmer Rasmussen wrote:
> Det er så man får tårer i øjnene, når man ser folk der kan deres kram.
>
> http://www.bt.dk/article/20080523/utroligt/80523013/
>
> Han må godt læsse min lastbil.

Går da lidt langsomt... :P
Anyway, det er sku præcision på højeste niveau, godt hun ikke er
højhovedet, så havde hun da mistet toppen - hatten blir da lidt klemt.

Jeg er egentlig ret sikker på at noget lign. også var med i "To fag
frem" på DR1 i starten af 90'erne (nåede desværre ikke top 10 på bonanza)

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-08 20:46

On Sat, 24 May 2008 14:50:59 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Det er så man får tårer i øjnene, når man ser folk der kan deres kram.
>
>http://www.bt.dk/article/20080523/utroligt/80523013/
>
>Han må godt læsse min lastbil.

Der var en fyr på stålgasledningen fra Hedensted til Gedved tilbage i
'82, der kunne noget lignende. Det virker også ret imponerende at se
en kæmpeprofilskovl lige "børste" jorden af ovenpå et 60 KV-kabel man
har frilagt (og jeg taler om finpudsning ikke bare lige skubbe lidt).
Jeg tror han kunne have lavet det samme nummer - vi var alle enige om,
at han kunne smøre en honningmad eller skænke en gammel dansk med
skovlen
Edmund, hvis du stadig er aktiv, så respekt herfra.
Men for pokker, når man ser en fagmand trylle er det smukt.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka