Over synsdato
Fra : 2rb1

Dato : 23-05-08 18:55

Jeg skulle have været til syn d. 16 maj 08, men blev desværre ikke færdig
til tiden. Bilen kommer til syn nu på mandag.

Spørgsmål... Hvis jeg bliver stoppet inden mandag af politiet, mister jeg
så nummerpladerne?

Mvh. 2rb1

Fra : Kent Nielsen

Dato : 23-05-08 18:57

"2rb1" <fotograf@stamfoto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til tiden. Bilen kommer til syn nu på mandag.
>
> Spørgsmål... Hvis jeg bliver stoppet inden mandag af politiet, mister jeg

Den burde ikke være kaldt til pladeindragelse endnu, har du fået en
erindringsskrivelse ?

Kent Nielsen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 23-05-08 19:27

On Fri, 23 May 2008 19:54:33 +0200, "2rb1" <fotograf@stamfoto.dk>
wrote:

> [...]
>til tiden. Bilen kommer til syn nu på mandag.
>
>Spørgsmål... Hvis jeg bliver stoppet inden mandag af politiet, mister jeg
Ja.

/Hans

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 19:40

wrote:

> [...]
>til tiden. Bilen kommer til syn nu på mandag.
>
>Spørgsmål... Hvis jeg bliver stoppet inden mandag af politiet, mister jeg

Du kører da ikke rundt i en bil, der ikke er synet efter
forskrifterne?
Hvis du bliver stoppet og kan dokumentere en tid på mandag og at bilen
er lavet kan du muligvis snakke dig ud af det. Om du ender med en bøde
eller uden nummerplader ved jeg ikke præcist - men jeg ville lade den
stå hvis det var muligt.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : 2rb1

Dato : 23-05-08 19:47

> [...]
> To biler og tre hunde.
> http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
> Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Bilen kommer heller ikke ud at køre hvis inden mandag hvis der bare er den
mindste chance for pladerne.

Så må jeg sq nøjes med konebilen ;0)

Fra : ShutEye

Dato : 23-05-08 21:06

> [...]
> til tiden. Bilen kommer til syn nu på mandag.
>
> Spørgsmål... Hvis jeg bliver stoppet inden mandag af politiet, mister jeg

Nej. De ANER ikke at den ikke er synet.
De skal først have det at vide fra CFM og det sker ikke lige med det samme.

Og til jer der leger moraldommere:
Hvis der er defekter på bilen er det sguda ikke et spørgsmål om en uge til
eller fra.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-05-08 21:17

ShutEye wrote:

> [...]
> samme.
> Og til jer der leger moraldommere:
> Hvis der er defekter på bilen er det sguda ikke et spørgsmål om en

Enig, såfremt du mener "der ikke er defekter" på bilen.

Ingen almindelig betjent vil være så emsig. Vi taler om en uge !

/F

Fra : ShutEye

Dato : 24-05-08 11:38

> Enig, såfremt du mener "der ikke er defekter" på bilen.

Det siger (forhåbentlig) sig selv :)
Sandsynligheden for at en (farlig) defekt skulle opstå _præcis_ i den uge
man venter med syn, den er forsvindene lille.

> Ingen almindelig betjent vil være så emsig. Vi taler om en uge !

Staten reagerer kun hurtigt hvis det handler om penge.
Prøv at lade være med at betale vægtafgift :)

Fra : 2rb1

Dato : 23-05-08 22:41

Dagen før jeg skulle til syn, var bilen klar gjort, men så sker der desværre
det at føderør fra hydralikpumpe bliver utæt. Det er en Citroen Bx 19 16v
og den nævnte reservedel laves ikke mere. Så jeg er forhindret i at køre til
syn. Det tager mig 5 hverdage at få fremtryllet et nyt rør.

Fra : alexbo

Dato : 24-05-08 09:12

> [...]

> i at køre til syn. Det tager mig 5 hverdage at få fremtryllet et nyt rør.

Hvis ikke du kendte nedenstående i forvejen, så gør du nu.

http://www.skovgaard-schmidt.dk/index.html

mvh
Alex Christensen

Fra : 2rb1

Dato : 24-05-08 10:37

Han kunne ikke skaffe delen... det var faktisk ham der fortalte mig at delen
ikke laves mere