En morsom svensker.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-05-08 12:18

De hænger ellers ikke på træerne, de morsomme svenskere, men i går
kørte jeg bag en Volvo, som på den der plade bag nummerpladen havde
følgende tekst:

Gør som Ford, køb Volvo. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 23-05-08 12:48

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Gør som Ford, køb Volvo. )

Hehe...

"Hvis du kan læse dette, er du inden for skudvidde"

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-05-08 13:00

On 23 May 2008 11:47:35 GMT, "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote:

>Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

>Hehe...
>
>"Hvis du kan læse dette, er du inden for skudvidde"

>--

Den er klassisk, men jeg læste denne mens vi alligevel holdt i kø, så
jeg føler mig ikke ramt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : OZ3BTO

Dato : 23-05-08 14:00

> De hænger ellers ikke på træerne, de morsomme svenskere, men i går
> kørte jeg bag en Volvo, som på den der plade bag nummerpladen havde
> [...]

Har en der er værre..

Set på en bedemands bil
"Overhal bare - Jeg henter dig sener"

Eller bag på en taxa
"Undskyld jeg overhaler - Kunderne venter"

Fra : Tom

Dato : 23-05-08 20:14

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har en der er værre..
>
> Set på en bedemands bil
> "Overhal bare - Jeg henter dig sener"
>
> Eller bag på en taxa
> "Undskyld jeg overhaler - Kunderne venter"

eller på en ferrari "grin bare, den er betalt"

nej den bedste så jeg i tyskland for nogle år siden på en lastbil "Her kører
150 heste og 1 æsel"

--
Tom

Fra : Martin [TMM]

Dato : 23-05-08 16:06

Hej
Folmer Rasmussen wrote:
> Gør som Ford, køb Volvo. )

Man kunne også gøre som WV, Købe Skoda. ;)

Mvh
Martin

Fra : Jan Vennike

Dato : 23-05-08 18:58

> De hænger ellers ikke på træerne, de morsomme svenskere, men i går
> kørte jeg bag en Volvo, som på den der plade bag nummerpladen havde
> [...]

Eller som jeg så skrevet i skidtet bagpå en i øvrigt hvid lastbil, men bare
møjbeskidt bagpå:

"Fåes også i hvid"

--
Jan

Remove the cat in the emailaddress to reach me