salg af bil
Fra : Bjarne

Dato : 20-05-08 11:21

Jeg er sælger og har solgt nogle biler, men jeg har sq glemt om
hvorvidt jeg skal give køber min registreringsattest med. Skal køber
have denne?

mvh
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-08 18:25

On Tue, 20 May 2008 10:21:21 -0700 (PDT), Bjarne
<vesterport@gmail.com> wrote:

>Jeg er sælger og har solgt nogle biler, men jeg har sq glemt om
>hvorvidt jeg skal give køber min registreringsattest med. Skal køber
>have denne?

Den ville jeg som minimum forlange som køber - eller vi følges ad på
motorkontoret for at omregistrere køretøjet, når nu betalingen er
faldet
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka