Rustbeskyttelse af BMW?
Fra : johnt

Dato : 20-05-08 09:36

Hej,

Jeg har købt en BMW 523i Touring fra 2006, og overvejer om så en bil
skal en gang rustbeskyttelse, f.eks. Pava.

Da jeg tidligere kun har købt nye biler, og haft dem i 3 år før de er
blevet udskiftet, har rust ikke været aktuelt, men da jeg regner med
at have denne bil i 3 år, dvs. indtil den er 5 år gammel, kan dette
godt bliver noget man skal være opmærksom på.

Hvilke erfaringer har I?

Hvis I anbefaler rustbeskyttelse, i givet fald hvilket mærke?

Venlig hilsen
Johnt

Fra : Mogens

Dato : 20-05-08 20:20

"johnt" <renerj@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har købt en BMW 523i Touring fra 2006

Tilløk med den !

> og overvejer om så en bil skal en gang rustbeskyttelse, f.eks. Pava.

Du er nødt til at læse, hvad BMW skriver om dette i bogen. Bilen er jo
udstyret med følgende garantier -
www.bmw.dk/dk/da/owners/service/warranty.html

Garanti for køreglæde - garantierne fra BMW.
Når du køber en ny BMW, er du sikret køreglæde. Din BMW servicepartner har
fra 2004 (første indregistrering) udvidet garantien på karrosseriet til i
alt 12 år og på lakken til tre år. For hele bilen (med undtagelse af
sliddele), samtlige originale BMW reservedele samt originalt BMW tilbehør
gælder to års garanti uden kilometerbegrænsning. Sådan sikres din
køreglæde - med garanti.