hvad betyder dette skilt?
Fra : ATN

Dato : 19-05-08 10:28

Hvad betyder dette skilt?

http://www.mwsmykker.dk/bil/3.jpg

Mvh
Anders

Fra : E.L

Dato : 19-05-08 10:33

det betyder at du IKKE må standse der mellem de tidspunkter der er angivet,
men af og påstigning er tilladt( i pilens retning )
E.L.

Fra : ATN

Dato : 19-05-08 10:39

E.L skrev:
> det betyder at du IKKE må standse der mellem de tidspunkter der er angivet,
> men af og påstigning er tilladt( i pilens retning )

Og UDEN for de tidsum der er angivet, hvad må man så?

Mvh
Anders

Fra : Kåre

Dato : 19-05-08 10:49

> Og UDEN for de tidsum der er angivet, hvad må man så?

Det er et forbudsskilt med tidsbegrænsning.
Forbudet gælder i de angivne perioder.
Udenfor disse tider må du gøre hvad du vil.

Kåre

Fra : ATN

Dato : 19-05-08 10:46

Kåre skrev:

> Det er et forbudsskilt med tidsbegrænsning.
> Forbudet gælder i de angivne perioder.
> Udenfor disse tider må du gøre hvad du vil.

Og det var det jeg håbede og troede på. Derfor satte jeg min bil der i
går aftes og hentede den igen kl 7:45.
Så jeg har intet forkert gjort, rigth (forudsat at jeg ellers har
parkeret i henhold til alle andre foreskrifter)?

Mvh
Anders - der ikke har fået en bøde, men bare var i tvivl om han måtte.

Fra : Møller

Dato : 19-05-08 10:44

E.L skrev:
> det betyder at du IKKE må standse der mellem de tidspunkter der er angivet,
> men af og påstigning er tilladt( i pilens retning )
> E.L.

Chaufføren må principielt ikke forlade køretøjet. Derfor står der:
Ud- og indstigning tilladt:
altså :afsætning og optagning af passagerer.
Det gælder nok også for MC (af og påstigning)

Møller

Fra : Henning

Dato : 19-05-08 11:12

On Mon, 19 May 2008 11:33:01 +0200, "E.L" <NOTHING@NOTHING.dk> wrote:

>det betyder at du IKKE må standse der mellem de tidspunkter der er angivet,
>men af og påstigning er tilladt( i pilens retning )

Og da tidsrummene hverken er med parantes eller med rødt gælder det
kun på hverdage. Skiltet står typisk i forbindelse med skoler.

Fra : ATN

Dato : 19-05-08 11:14

Henning skrev:

> Og da tidsrummene hverken er med parantes eller med rødt gælder det
> kun på hverdage. Skiltet står typisk i forbindelse med skoler.

Yep... der holder en skolebus i hverdagene. Eller det vil sige... en bus
til en børnhave der kører ud i naturen med børnene.

Mvh
Anders

Fra : OK

Dato : 19-05-08 18:17

"E.L" <NOTHING@NOTHING.dk> skrev i en meddelelse
> det betyder at du IKKE må standse der mellem de tidspunkter der er
> angivet, men af og påstigning er tilladt( i pilens retning )
> E.L.

Skal man så springe af i farten.... ??

mvh Ole