Så kan han lære det
Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 18-05-08 14:10

Hey

Min svoger fik taget et billede her i weekenden . Det var sku
snedigt hvad ham i fotovognen gjorde ( har hørt om det før ).

Det var på parkeringspladsen syd for Hjørring. Der holder der næsten
altid trailers og andet på pladsen.

Færdslen brugte en holdende gulplade trailer som skjul. Smart og så
kan de tage billeder hen over traileren.

Benny

PS: Svogeren får en hilsen på en 500 mand.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-05-08 21:15

On Sun, 18 May 2008 13:10:18 -0700 (PDT), Hojvaelde@gmail.com wrote:

> [...]
>kan de tage billeder hen over traileren.
>
>Benny
>
>PS: Svogeren får en hilsen på en 500 mand.

Man skal aldrig gå ud fra, at politiet er dummere end almindelige
mennesker.

Og desuden:

If he can do the crime, he can pay the fine.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-05-08 22:28

<Hojvaelde@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

>altid trailers og andet på pladsen.

>Færdslen brugte en holdende gulplade trailer som skjul. Smart og så
>kan de tage billeder hen over traileren.

Den anden dag holdt de i nordgående retning i Give få hundrede meter før
Statoil. Man ser den først når man kommer over bakketoppen og kører ned ad
den stejle bakke.

En modkørende blinkede til mig og jeg gættede straks hvad der var på færde,
fordi det ikke drejede sig om en færdselssikkerhedsmæssig strækning, men en
strækning hvor politiet var sikre på at kunne affyre kameraet.

Jeg bremsede ned og signaliserede vildt med mine bremselys til den
bagvedkørende (afstand 100 m) mens jeg holdt den nye hastighed.

Bagefter opdagede jeg at man godt måtte køre 60 på strækningen. Min nye
hastighed var 50 :)

Jeg forstår det ikke, jeg plejer ellers at være fejlfri :)
--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,