activation framework???
Fra : Allan Unnerup

Dato : 18-07-01 20:52

Hvornår skal man bruge activation framework og hvornår kan det undværes?

Jeg ønsker at kunne sende en e-post, og alt efter hvor man læser står der,
at man skal benytte activation framework. På den anden side er det lykkedes
mig (tak til Disky) at sende en e-post uden at benytte activation framework.

Mit spørgsmål er derfor: Hvornår skal jeg benytte activation framework og
hvornår kan det undværes?

Se eksempelvis: http://java.sun.com/products/javamail/

Med venlig hilsen
Allan Unnerup

Fra : Niels Hansen

Dato : 18-07-01 21:25

Hej,
Du skal bruge Activation Framework, hvis du i din e-mail vedhæfter en
attachment, som Java Mail/Activation Framework ikke kender til i forvejen.
Der er i Java Mail support for bla. tekst filer, og diverse binære filer.
Men hvis du f.eks. skal kryptere emails har du brug for Activation
Framework...

mvh.
Niels