The Stig
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-05-08 00:01

Hej!

Hvad er det nu lige hans rigtige identitet er?

Altså ham racerkøreren fra TopGear...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas

Dato : 14-05-08 04:42

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Hvad er det nu lige hans rigtige identitet er?
>
> Altså ham racerkøreren fra TopGear...
>
> --

hehe

ja efter længere tids press, kan jeg jo nok ikke holde det tilbage ret meget
længere so here goes

Im the Stig

Mvh

Thomas AKA Ghostrider

PS.
ang "svaret"...... er det noget jeg gætter mig til eller har hørt, men er
det ikke eller kunne det ikke være Button ? Han er ret spinkel så det er
nok ikke Nigel Mansel de har hevet ud af grotten. Jeg vil ihvertilfælde
mene det er en med bane erfaring / pontentiale, som jeg også engang kom til
at skrive om Ghostrider.... der fik jeg vist huk på mc-forummet, så vidt
jeg husker.... men det mener jeg nu stadigvæk, uanset om manden /
mændene er hjernedøde, så virker det ikke logisk, hvis han / de med de
egenskaber, ikke skulle have været i forbindelse med motorløb på en eller
anden facon.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-05-08 07:33

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> ja efter længere tids press, kan jeg jo nok ikke holde det tilbage ret
> meget længere so here goes
>
> Im the Stig

Du snurrer da rundt omkring dig selv temmelig tit - måske skulle du lære at
køre bil ;)

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Peter C:

Dato : 14-05-08 10:26

> Hej!
>
> Hvad er det nu lige hans rigtige identitet er?
>
> Altså ham racerkøreren fra TopGear...

Black Stig skulle have været den engelske racerkører Perry McCarthty

White Stig skulle være en engelsk racerkører ved navn Ben Collins (han er
faktisk med som sig selv til Aygo-fodbold)

MVH Peter C:

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-05-08 20:35

Peter C: wrote:

> Black Stig skulle have været den engelske racerkører Perry McCarthty

Ja lidt synd for ham, at han røg ind i svindel affæren med Andrea Moda F1
teamet, han kunne ellers godt være nået godt op i rækkerne i F1

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Tolbøll

Dato : 14-05-08 16:48

Kim Voss Schrader skrev:
> Hvad er det nu lige hans rigtige identitet er?
>
> Altså ham racerkøreren fra TopGear...

Der har været flere forskellige: http://en.wikipedia.org/wiki/The_stig

/Per

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-05-08 21:45

Hej!

Hmm, damn. Troede lige jeg havde fundet ham på Facebook, men det er nok forkert
så. Synes også han så liiiige tyk nok ud ;)

I skal da være velkomne til at kaste et blik hvis i har lyst...

Han stod nummer 5-6 stykker hos Jeremy Clarkson.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-06-08 16:12

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i meddelelsen
> Hej!
>
> Hvad er det nu lige hans rigtige identitet er?
>
> Altså ham racerkøreren fra TopGear...

Det er Tim Schriek, tidligere VW Polo Cup-kører.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,
toilet, 2 siddegrupper som kan omdannes til soveplads, god plads til 5
personer, tv-antenne, 32.000 kr. inkl. nysynet og indreg. i dit navn

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-06-08 16:56

Hej!

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Det er Tim Schriek, tidligere VW Polo Cup-kører.

Øv :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Brian Lund

Dato : 02-06-08 18:35

> Øv :(

Der har vist været flere forskellige Stig'ere!

Brian