Forhjulene ikke lige langt ude i skærmkass~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 11-05-08 21:51

Fik langt om længe monteret sommer sutter på bilen idag. Efter montering
stord jeg lidt og lurede, det var sa.... de er da lige på grænsen for hvad
der kan synes det lige nøjagtigt kommer uden for skærmkassen. Undren da de
ikke er meget breddere end org. str.. Men til min store forundring så jeg da
jeg kom om i den anden side at her sidder dækket 1-2 cm inden for skærmen.
Hva i hulen er der lige sket. bilen har tidligere været skadet i den side
hvor hjulet rager uden for, men med mindre hele motoren er skubbet til
venstre kan det da ikke være det?

Stef
Passat Tdi 94' 571.128kkm og tæller videre.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-05-08 22:02

Stefan Jacobsen skriver:

> [...]
> Hva i hulen er der lige sket. bilen har tidligere været skadet i den side
> hvor hjulet rager uden for, men med mindre hele motoren er skubbet til

Uens fælge (indpresning) ?

Af med hjulene og mål fra anlægsflade til skærmkant i hver side, er det
samme afstand ?

Smadret skærm og fejlmontering af ny ?

Bilen er skæv ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 11-05-08 23:52

> Uens fælge (indpresning) ?

Nope er checket.

> Af med hjulene og mål fra anlægsflade til skærmkant i hver side, er det
> samme afstand ?

Må jeg lige se på imorgen.

> Smadret skærm og fejlmontering af ny ?

Forhåbeligt.

> Bilen er skæv ?

Ja det skulle sgu ikke undre mig, gamle lorte spand

Stef

Fra : A. K.

Dato : 12-05-08 15:00

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Nope er checket.

> Må jeg lige se på imorgen.

> Forhåbeligt.

> Ja det skulle sgu ikke undre mig, gamle lorte spand

det kunne vel også være en 4 hjulsudmåling kunne gøre lidt ved det, nu ved
jeg ikke lige hvordan man justerer camber på Passaten, men lidt afhængig af
hvor man justerer det kan det altså godt give en hel del mellem skærm og
dæk.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-05-08 18:57

> [...]
> jeg ikke lige hvordan man justerer camber på Passaten, men lidt afhængig
> af hvor man justerer det kan det altså godt give en hel del mellem skærm
Ja med 571 kkm på klokken og ikke vidende om det nogensinde er gjort kunne
det være et godt sted at starte. Der er vel ikke nogle der kan anbefale
nogle til det i Randers?

Stef

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-08 19:05

Stefan Jacobsen skriver:

> Ja med 571 kkm på klokken og ikke vidende om det nogensinde er gjort kunne
> det være et godt sted at starte. Der er vel ikke nogle der kan anbefale
> nogle til det i Randers?

Undgå med næb og klør JAC.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-05-08 19:40

> Undgå med næb og klør JAC.

Du kan være helt rolig, deres priser har jeg ikke råd til Men der skal
jo nogle kroner i kassen når man er over 50 mand

Stef