Lidt aften hygge med bilerne..
Fra : Steffen Bechmann Ole~

Dato : 09-05-08 21:04

Ja det er jo ikke så tit jeg skriver her, men læser meget, og har da været
med i mange år. Når man ikke har noget fornuftigt at skrive, skal man holde
sin kæft... så derfor *G*

Men en lille hyggehilsen kan der jo nok blive plads til..

Jeg har lige vasket og poleret begge vores biler ! NØØØJ det pynter på sådan
et par gamle slæder..
Konens 306'er skal have en ordentlig tur hos maleren, den har nogen
gevaldige skrammer og buler, begge døre, begge bagskærme og bagklappen, samt
en GTI kofanger skal males, men så ligner den også en stjerneskud. Har et
sæt 16" fælge til den, der også skal have en omgang blanksort.
Konen skal have ros for at hjælpe til med vaskeskind og efterpolering, tak
for det

Min 406'er holder sig ret pæn, og motoren har lært at det ikke hjælper at
pive, så får man bare de syge stryg.
Men vil også have malet mine 18" blanksorte, da de er ret ødelagte i
lakeringen.

Ved ikke om link virker - prøv evt. copy-paste...

[url=http://www.postimage.org/image.php?v=aV1ZWuSr][img]http://www.postimage.org/aV1ZWuSr.jpg[/img][/url]

Det er dejligt med en vognpark der er pæn og betalt

Hav en god aften 8)

Mvh/
Steffen Bechmann Olesen
Pugs.dk

Fra : TGJ

Dato : 09-05-08 21:47

"Steffen Bechmann Olesen" <steffen@bechmanns.dk> skrev i en meddelelse
> Ved ikke om link virker - prøv evt. copy-paste...
>
> [url=http://www.postimage.org/image.php?v=aV1ZWuSr][img]http://www.postimage.org/aV1ZWuSr.jpg[/img][/url]

http://www.postimage.org/image.php?v=aV1ZWuSr

De ser pæne ud

Thomas

Fra : ShutEye

Dato : 13-05-08 07:55

> http://www.postimage.org/image.php?v=aV1ZWuSr
>
> De ser pæne ud

Det må man sige. Får helt dårlig samvittighed overfor min egen bil :)

Fra : PSG

Dato : 13-05-08 21:20

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Det må man sige. Får helt dårlig samvittighed overfor min egen bil :)

Til gengæld bør du udskifte din garageport!

- PSG

Fra : ShutEye

Dato : 13-05-08 21:41

> Til gengæld bør du udskifte din garageport!

Hva'ba? Kan ikke engang få en plads i carport her hvor jeg bor :)