Lastbilen til syn.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-05-08 19:29

Skrammelcedes'en var til syn i dag.

Intet at bemærke, ud over en enkelt detalje.

Vognmanden har i sit hjertes godhed ladet bemeldte lastautomobil
udstyre med vindafvisere ved begge sideruder. Det er ualmindeligt
dejligt at kunne sove med vinduerne på klem, selv om der skulle komme
en byge.

Nå, men den i højre side må ikke være der. Det tager udsynet til et af
cyklistspejlene!!!

Det gør det ikke! Fabrikanten har netop lavet en udskæring der hvor
dette spejl er placeret, således at der er helt frit udsyn til hele
spejlet.

Men af skulle det. Enten på stedet, eller senere ved et omsyn med
deraf følgende udgifter.

Man kan godt blive lidt negativ over sådan noget flueerotik.

Nå, men den fik da den fine miljømærkat, så jeg stadig kan komme helt
ind på stenbroen og puste lidt på Jer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 19:34

On Wed, 07 May 2008 20:28:52 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>udstyre med vindafvisere ved begge sideruder. Det er ualmindeligt
>dejligt at kunne sove med vinduerne på klem, selv om der skulle komme

Hvad pokker gør lidt vand? ) Så kan vognmanden ikke se, når du
ramte ved siden af koppen under kørslen ))

> [...]
>deraf følgende udgifter.
>
>Man kan godt blive lidt negativ over sådan noget flueerotik.

Føler med dig - lyder lidt specielt.

>Nå, men den fik da den fine miljømærkat, så jeg stadig kan komme helt
>ind på stenbroen og puste lidt på Jer.

Okay - eftersom jeg bor på landet er jeg da ligeglad, men jeg mener
ikke helt, den hører hjemme helt derinde )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-05-08 19:46

On Wed, 07 May 2008 20:34:10 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Hvad pokker gør lidt vand? ) Så kan vognmanden ikke se, når du
>ramte ved siden af koppen under kørslen ))

>--

For hævlede, mand. Det er jo mig der skal hjem til den ægteviede med
sengetøjet, når det skal vaskes! (Både forår og efterår)

>--

>Føler med dig - lyder lidt specielt.

>--

Af hjertet tak.

>--

>Okay - eftersom jeg bor på landet er jeg da ligeglad, men jeg mener
>ikke helt, den hører hjemme helt derinde )

>--

Jeg kan betro dig at jeg også helst er fri for at køre derinde, og jeg
kommer der yderst sjældent.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 19:49

On Wed, 07 May 2008 20:45:54 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>For hævlede, mand. Det er jo mig der skal hjem til den ægteviede med
>sengetøjet, når det skal vaskes! (Både forår og efterår)

Kan du ikke selv klare at kaste det i vaskemaskinen? )

>Af hjertet tak.

>Jeg kan betro dig at jeg også helst er fri for at køre derinde, og jeg
>kommer der yderst sjældent.

Tak!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-05-08 19:55

On Wed, 07 May 2008 20:48:54 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>On Wed, 07 May 2008 20:45:54 +0200, Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...>

>Kan du ikke selv klare at kaste det i vaskemaskinen? )

>--

Undskyld mig, men der er altså en grund til at kvinder som regel har
mindre fødder end mænd. Det er simpelthen en genetisk genistreg der
gør at de kan stå i den rette arbejdsstilling ved de hårde hvidevarer.

Eller kort sagt. Det er kællingearbejde.

Det var så lidt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 19:59

On Wed, 07 May 2008 20:55:15 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Eller kort sagt. Det er kællingearbejde.

Hmm......tør squ'tte præsentere den herhjemme

Ja!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-05-08 20:17

On Wed, 07 May 2008 20:58:30 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>On Wed, 07 May 2008 20:55:15 +0200, Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...>

>Hmm......tør squ'tte præsentere den herhjemme

>--

Arbejdsfordeling.

Jeg klarer udenrigspolitiken, oliekriserne og fragtraterne på
verdenshavene. og hun klarer domestic.

*LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 20:47

On Wed, 07 May 2008 21:16:44 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Arbejdsfordeling.
>
>Jeg klarer udenrigspolitiken, oliekriserne og fragtraterne på
>verdenshavene. og hun klarer domestic.

Det går stadig ikke. Jeg har solgt børstning af hunde og pasning af
hendes gamle mor ) Og...jamen går da af og til ud i laboratoriet og
brygger lidt mad, og vasker op, og vasker lidt tøj - men'eh, tror jeg
slipper nemt om ved det! ) Siger hun!!!

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-05-08 09:08

Folmer Rasmussen skrev:
> Undskyld mig, men der er altså en grund til at kvinder som regel har
> mindre fødder end mænd. Det er simpelthen en genetisk genistreg der
> gør at de kan stå i den rette arbejdsstilling ved de hårde hvidevarer.

Folmer for f**den!

Nu skylder du igen en omgang skærm- og tastaturrens.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-05-08 20:29

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

HA! Folmer og Mekanik???? HA!
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Kim

Dato : 07-05-08 21:34

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> On Wed, 07 May 2008 20:34:10 +0200, Ivan Madsen <> wrote:
>
> For hævlede, mand. Det er jo mig der skal hjem til den ægteviede med
> sengetøjet, når det skal vaskes! (Både forår og efterår)

Hele 2 gange om året ??? Strammer du den ikke lidt ??

Mvh, Kim

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 07-05-08 22:09

On Wed, 7 May 2008 22:33:41 +0200, "Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

>Hele 2 gange om året ??? Strammer du den ikke lidt ??

Han sover åbenbart meget af tiden. Det jeg ikke kan forstå, er at han
ikke kan sove for vand der kommer ind i bilen fordi _højre_
vindafviser er afmonteret - er hans bil højrestyret, eller hva?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-05-08 19:08

On Wed, 07 May 2008 23:09:05 +0200, Martin Mose Larsen
<martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> wrote:

> [...]
>ikke kan sove for vand der kommer ind i bilen fordi _højre_
>vindafviser er afmonteret - er hans bil højrestyret, eller hva?

"Han" hedder Folmer, om jeg må bede.

For det første er det lig med et værre svineri, hvis vandet pisser
ind, og min mor er ikke med, så jeg skal selv holde orden omkring mig.

Man kunne godt forledes til at tro, at du i lighed med så mange andre
her i gruppen, gør dig lystig over ting du ikke rigtigt har noget
begreb om. .o)

For at tage det helt basale først, så ligger man på tværs af
kørselsretningen, når man sover i en lastbil.

Deraf kan en smart fyr som dig godt regne ud, at mine pusselanker
bliver våde hvis det regner ind.

Våde pusselanker er ikke sundt, og dertil også stærkt ubehageligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-05-08 20:31

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

klip

> [...]
>bliver våde hvis det regner ind.
>
>Våde pusselanker er ikke sundt, og dertil også stærkt ubehageligt.

Så ka´du s´gu da bare vende den anden vej.....

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-05-08 20:33

On Thu, 08 May 2008 21:30:34 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:
>
>klip

>Så ka´du s´gu da bare vende den anden vej.....

>--

Tænker du da overhovedet ikke på den fine teint i mit ansigt?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-08 20:35

On Thu, 08 May 2008 21:32:55 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Tænker du da overhovedet ikke på den fine teint i mit ansigt?

Den bliver da skånet, hvis du ligger under den slukkede lampe )

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-05-08 20:30

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

>Den bliver da skånet, hvis du ligger under den slukkede lampe )

Bare Folmer ville gå rundt med den slukkede lampe hele tiden..

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-05-08 20:33

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>Tænker du da overhovedet ikke på den fine teint i mit ansigt?

Nahhhh.... tænkte mere på at hjælpe dig med, for en billig penge, at
have vand nok at hælde ud af ørene...

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 08-05-08 22:30

[Default] On Thu, 08 May 2008 20:07:57 +0200, The Right Honourable
Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>"Han" hedder Folmer, om jeg må bede.

Undskyld; jeg ved jo godt, at det ikke er høfligt at omtale
tilstedeværende personer i tredje person.

Det skal ikke gentage sig!

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-05-08 19:11

> [...]

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

>Hele 2 gange om året ??? Strammer du den ikke lidt ??

Jo, men det var også bare noget jeg skrev for at dupere Finn. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-05-08 09:04

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> deraf følgende udgifter.
> Man kan godt blive lidt negativ over sådan noget flueerotik.

Bad du ham ikke vise dig hvor det står at den ikke må være der?

Så var han nemlig kommet for skade at få læst op på at der står at den
ikke må tage udsyn - ikke at den slet ikke må være der.

Ok, man skal passe lidt på med at vise dem deres egne regler. De har det
jo med at blive "underlige" hvis de må give sig på et punkt. Og de kan
jo altid finde et eller andet. Det er blot at blive ved længe nok.

> Nå, men den fik da den fine miljømærkat, så jeg stadig kan komme helt
> ind på stenbroen og puste lidt på Jer.

Hvad i alverden skal du bruge det til? Slige steder kommer man da ikke
hvis man overhovedet kan blive fri.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk