E46 - Skifte CD navi til DVD navi?
Fra : Kasper Hansen [Bruxe~

Dato : 06-05-08 21:00

Mit indbyggede navigations anlæg i E46'eren er af typen der læser CD skiver.
Det har en ulempe at et komplet europakort fylder 10 af slagsen, og det er
temmeligt upraktisk.
Er det muligt at skifte læseenheden til DVD i stedet? Evt. ved at bytte den
ud med en nyere...

Min nuværende model er den store af slagsen fra 2002, altså den med både
kort og pile.

/Kasper Hansen

Fra : Kasper Hansen [Bruxe~

Dato : 06-05-08 21:53

> Min nuværende model er den store af slagsen fra 2002, altså den med både
> kort og pile.

Det viser sig at man uden videre kan opgradere navigation mk3 til mk4, ved
blot at skifte boksen bag i bilen...

Beklager...

/Kasper Hansen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 07-05-08 06:53

"Kasper Hansen [Bruxelles]" <newsgroups@FJERNpostmand.com> wrote in message

> Det viser sig at man uden videre kan opgradere navigation mk3 til mk4, ved
> blot at skifte boksen bag i bilen...

Ja, det er så spændende at høre hvad du skal give for en ny enhed ved BMW :)
I DK koster en MKIV DVD regner næsten 15000kr :( Derfor sælges der også en
del af dem på eBay.

Du skal bare lige være opmærksom på at mange af dem på eBay er fra en bil
med radionavigation, men de kan alle kodes om til at fungere med skærm
navigation også.

BMW kan bare ikke selv gøre det med deres testere, men jeg har kodet 3 om
indtil videre, inklusiv min egen :) Så hvis du køber en på eBay der viser
sig at være til radionavigation, så er du velkommen et smut forbi Herning,
så skal jeg nok kode den om for dig.

Mvh
Jacob

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 07-05-08 07:18

"Kasper Hansen [Bruxelles]" <newsgroups@FJERNpostmand.com> wrote in message

> Det viser sig at man uden videre kan opgradere navigation mk3 til mk4, ved
> blot at skifte boksen bag i bilen...

Og hvis du vil sælge din MK3 til rimelige penge så har jeg en køber :)

Du kan lige kontakte mig via min mail.

Mvh
Jacob

Fra : Kasper Hansen [Bruxe~

Dato : 07-05-08 07:56

> Og hvis du vil sælge din MK3 til rimelige penge så har jeg en køber :)
>
> Du kan lige kontakte mig via min mail.

Hej Jacob

Tak for info, både vedr. dette og vedr. omkodning... Det bliver lige
noteret. Jeg finder lige ud af om jeg kan få en billig på eBay - sad godt og
kiggede på dem i går aftes, men det ser ud til at priserne svinger noget.
Hvad vil du mene at man kan få for MK3'eren? Så kan jeg bedre regne min
totaludgift ud :)

/Kasper Hansen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 07-05-08 08:06

> [...]
> og kiggede på dem i går aftes, men det ser ud til at priserne svinger
> noget. Hvad vil du mene at man kan få for MK3'eren? Så kan jeg bedre regne

1500-2500kr på ebay ca. Jeg kan lige høre ham min "køber" hvad han max vil
give.

Mvh
Jacob

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 08-05-08 17:09

> [...]
> den ud med en nyere...
>
> Min nuværende model er den store af slagsen fra 2002, altså den med både

Er din email gyldig ?

Mvh
Jacob

Fra : Kasper Hansen [Bruxe~

Dato : 12-05-08 22:18

> Er din email gyldig ?

Jeps - du skriver bare... Har været væk fra computeren siden torsdag. Men
hvis du bare fjerner de store bogstaver, er der ingen problem.

Mvh. Kasper