|
| Grotesk "service" hos Opel Viby J Fra : Carsten |
Dato : 06-05-08 16:39 |
|
Bestilte tid for 14 dage siden til 30.000 km service hos Opel i Viby
(Jylland). Tiden oprindte så her i dag og min kone tog bilen på arb. for at
stille den ved Opel og så selv cykle resten af vejen. Hun er ved Opel ca.
7.20 (værksted åbner 7.30), stiller bilen og smider nøglen i deres
"nøgleservice" postkasse (sikret da selve røret ender inde på kontoret). Hun
cykler der fra.
Kl. 15.30 ringer jeg og hører hvordan det går med min bil. Jeg har ikke hørt
noget så jeg vil sikre mig at den er klar. De siger at de ikke lige har den
på deres færdigliste, så de vil lige undersøge.
En herre ringer så 20 minutter senere og spørger hvornår jeg har stillet
bilen for de har ikke set den. Jeg forklarer det som det er og så siger han
"nå men så er det jo hendes (min kones) fejl. Vi tømte postkassen kl. 7.00".
WHAT ? siger jeg så .. er det vores fejl at i tømmer nøgleservice postkassen
inden normal åbningstid. Ja, det var helt normalt. På spørgsmålet om
hvorvidt de ikke lige kiggede efter når der var en bil som ikke dukkede op
var svaret bare "nej, vi tømmer den kun om morgenen når vi møder". På
spørgsmålet om de ikke lige kigger efter en bil på parkeringspladen foran
værkstedet var svaret "nej, der står måske 50 biler i løbet af en dag, dem
kan vi ikke lige gå rundt og kigge på alle sammen".
Han tillod sig oven i købet at spørge om jeg ville have en ny tid. Det var
der vist ingen grund til at spørge om. Jeg kunne leve med at bilen ikke var
serviceret hvis de ville indrømme at deres nøgleservice tømning var lidt
ringe, men at få at vide at det er ens egen fejl - det synes jeg er lige i
overkanten. Det er vist ikke normal kundeservice.
Lad dette være en reminder til jer andre kunder hos Opel Viby om lige at
ringe til dem når i har afleveret bilen om de nu også har set at den står
derude og er klar det den service som i måtte have bestilt.
Carsten
| |
Tom (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 06-05-08 18:03 |
|
"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse
news:48207b9c$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Lad dette være en reminder til jer andre kunder hos Opel Viby om lige at
> ringe til dem når i har afleveret bilen om de nu også har set at den står
> derude og er klar det den service som i måtte have bestilt.
Godt jeg hverken kører Opel, bor i Viby eller FÅR lavet service :)
--
Tom
| |
Ukendt (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 06-05-08 18:26 |
|
"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev :
>Godt jeg hverken kører Opel, bor i Viby eller FÅR lavet service :)
tril gengæld kører du jo Ford - det opvejer så rigeligt det andet ;)
--
Jan_stevns
| |
Ukendt (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 06-05-08 18:27 |
|
jan_stevns skrev :
>tril gengæld kører du jo Ford - det opvejer så rigeligt det andet ;)
^^^^^
*kæft, det går godt ;)
--
Jan_stevns
| |
Møller (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Møller |
Dato : 06-05-08 18:45 |
|
jan_stevns skrev:
> jan_stevns skrev :
>
>> tril gengæld kører du jo Ford - det opvejer så rigeligt det andet ;)
>
> ^^^^^
>
> *kæft, det går godt ;)
Ja det triller bare derudad ,-)
Møller
| |
Claus Frørup (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Claus Frørup |
Dato : 06-05-08 19:50 |
|
Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:
>jan_stevns skrev:
>> jan_stevns skrev :
>>
>>> tril gengæld kører du jo Ford - det opvejer så rigeligt det andet ;)
>>
>> ^^^^^
>>
>> *kæft, det går godt ;)
>
>Ja det triller bare derudad ,-)
Han har nok fået lappet trillebørhjulet.
--
Dette er en signatur.
Læs den ikke.
| |
Tom (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 06-05-08 19:27 |
|
<jan_stevns> skrev i en meddelelse
news:c45124dovefiv1s5vjhbr0panq434jvobu@sunsite.auc.dk...
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev :
>
>>Godt jeg hverken kører Opel, bor i Viby eller FÅR lavet service :)
>
>
> tril gengæld kører du jo Ford - det opvejer så rigeligt det andet ;)
åh ja
--
Tom
| |
Klaus G. (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Klaus G. |
Dato : 06-05-08 18:58 |
|
> En herre ringer så 20 minutter senere og spørger hvornår jeg har stillet
> bilen for de har ikke set den. Jeg forklarer det som det er og så siger
> han "nå men så er det jo hendes (min kones) fejl. Vi tømte postkassen kl.
> 7.00". WHAT ? siger jeg så .. er det vores fejl at i tømmer nøgleservice
> postkassen inden normal åbningstid. Ja, det var helt normalt. På
> spørgsmålet om hvorvidt de ikke lige kiggede efter når der var en bil som
> ikke dukkede op var svaret bare "nej, vi tømmer den kun om morgenen når vi
> møder". På spørgsmålet om de ikke lige kigger efter en bil på
> parkeringspladen foran værkstedet var svaret "nej, der står måske 50 biler
> i løbet af en dag, dem kan vi ikke lige gå rundt og kigge på alle sammen".
Ja, man kan kun gisne om hvad de ellers ikke gider når de roder med ens bil,
hvis de ikke engang vil tjekke om der er kommet flere biler mellem 7 og
7.30. For jeg kan kun forstille mig at folk aflevere nøglerne personligt
hvis det er i åbningstiden...
--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery
| |
Per O. (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Per O. |
Dato : 06-05-08 22:25 |
|
"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse
news:48207b9c$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Bestilte tid for 14 dage siden til 30.000 km service hos Opel i Viby
> (Jylland). Tiden oprindte så her i dag og min kone tog bilen på arb. for
> at stille den ved Opel og så selv cykle resten af vejen. Hun er ved Opel
> ca. 7.20 (værksted åbner 7.30), stiller bilen og smider nøglen i deres
> "nøgleservice" postkasse (sikret da selve røret ender inde på kontoret).
> Hun cykler der fra.
>
> Kl. 15.30 ringer jeg og hører hvordan det går med min bil. Jeg har ikke
> hørt noget så jeg vil sikre mig at den er klar. De siger at de ikke lige
> har den på deres færdigliste, så de vil lige undersøge.
>
> En herre ringer så 20 minutter senere og spørger hvornår jeg har stillet
> bilen for de har ikke set den. Jeg forklarer det som det er og så siger
> han "nå men så er det jo hendes (min kones) fejl. Vi tømte postkassen kl.
> 7.00". WHAT ? siger jeg så .. er det vores fejl at i tømmer nøgleservice
> postkassen inden normal åbningstid. Ja, det var helt normalt. På
> spørgsmålet om hvorvidt de ikke lige kiggede efter når der var en bil som
> ikke dukkede op var svaret bare "nej, vi tømmer den kun om morgenen når vi
> møder". På spørgsmålet om de ikke lige kigger efter en bil på
> parkeringspladen foran værkstedet var svaret "nej, der står måske 50 biler
> i løbet af en dag, dem kan vi ikke lige gå rundt og kigge på alle sammen".
>
> Han tillod sig oven i købet at spørge om jeg ville have en ny tid. Det var
> der vist ingen grund til at spørge om. Jeg kunne leve med at bilen ikke
> var serviceret hvis de ville indrømme at deres nøgleservice tømning var
> lidt ringe, men at få at vide at det er ens egen fejl - det synes jeg er
> lige i overkanten. Det er vist ikke normal kundeservice.
>
> Lad dette være en reminder til jer andre kunder hos Opel Viby om lige at
> ringe til dem når i har afleveret bilen om de nu også har set at den står
> derude og er klar det den service som i måtte have bestilt.
Jeg vil gå et skridt længere tilbage i kæden og tillade mig at undres over
at der stadig findes folk som køber køretøjer af mærket Opel. Dette kan
alene skyldes at selv samme personer ikke læser blade vedrørende biler og
har skyklapper på, når der snakkes biler. Importøren og diverse Opel
værksteder er jævnligt oppe og vende, og alligevel kommer der nogen og
betaler penge for at komme til at eje et køretøj, som såvel importør som
leverandør har vist en yderst manglende interesse for at servicere på
nogenlunde normal vis.
/Per O.
Opel er og bliver køretøjer for folk i landbrugssektoren, hvis eneste
reference er en Ferguson traktor.
| |
Klaus D. Mikkelsen (06-05-2008)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 06-05-08 22:27 |
|
"Per O." skriver:
>
> Jeg vil gå et skridt længere tilbage i kæden og tillade mig at undres over
> at der stadig findes folk som køber køretøjer af mærket Opel. Dette kan
> alene skyldes at selv samme personer ikke læser blade vedrørende biler og
> har skyklapper på, når der snakkes biler. Importøren og diverse Opel
> værksteder er jævnligt oppe og vende, og alligevel kommer der nogen og
> betaler penge for at komme til at eje et køretøj, som såvel importør som
> leverandør har vist en yderst manglende interesse for at servicere på
> nogenlunde normal vis.
Erstat selv med VW, Peugeot osv......
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
mugge (06-05-2008)
| Kommentar Fra : mugge |
Dato : 06-05-08 23:20 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:4820CD0E.62C2C82@du.kan.finde.den...
> "Per O." skriver:
>>
>> Jeg vil gå et skridt længere tilbage i kæden og tillade mig at undres
>> over
>> at der stadig findes folk som køber køretøjer af mærket Opel. Dette kan
>> alene skyldes at selv samme personer ikke læser blade vedrørende biler og
>> har skyklapper på, når der snakkes biler. Importøren og diverse Opel
>> værksteder er jævnligt oppe og vende, og alligevel kommer der nogen og
>> betaler penge for at komme til at eje et køretøj, som såvel importør som
>> leverandør har vist en yderst manglende interesse for at servicere på
>> nogenlunde normal vis.
>
> Erstat selv med VW, Peugeot osv......
>
> Klaus
> --
> Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe
LOL
mugge
| |
Klaus D. Mikkelsen (07-05-2008)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 07-05-08 05:08 |
| | |
Ukendt (07-05-2008)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 07-05-08 06:11 |
|
"Per O." <svarigruppen@ingenmail.dk> skrev :
>Jeg vil gå et skridt længere tilbage i kæden og tillade mig at undres over
>at der stadig findes folk som køber køretøjer af mærket Opel. Dette kan
>alene skyldes at selv samme personer ikke læser blade vedrørende biler og
>har skyklapper på, når der snakkes biler. Importøren og diverse Opel
>værksteder er jævnligt oppe og vende, og alligevel kommer der nogen og
>betaler penge for at komme til at eje et køretøj, som såvel importør som
>leverandør har vist en yderst manglende interesse for at servicere på
>nogenlunde normal vis.
Mercedes , WV, Ford, Peugeot, Citroen ... Alle har kedelige træk
iblandet - og årsagen skal nok findes andre steder end hos bilerne
--
Jan_stevns
| |
TJ (07-05-2008)
| Kommentar Fra : TJ |
Dato : 07-05-08 08:16 |
|
On Tue, 6 May 2008 23:25:02 +0200, "Per O." <svarigruppen@ingenmail.dk>
wrote:
>Opel er og bliver køretøjer for folk i landbrugssektoren, hvis eneste
>reference er en Ferguson traktor.
Dén bliver Jan W. glad for at høre... ; )
--
Now Yousee it. Now You don't.
| |
ingenmail@desværre.d~ (15-05-2008)
| Kommentar Fra : ingenmail@desværre.d~ |
Dato : 15-05-08 19:32 |
|
> Dén bliver Jan W. glad for at høre... ; )
Det går nok - bare manden holder til højre på motorvejen, når sølvpilen skal
forbi.
/Jan W Nielsen; Vectra, 300 hk/485 Nm.
| |
Brian (07-05-2008)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 07-05-08 15:55 |
|
Per O. wrote:
> Jeg vil gå et skridt længere tilbage i kæden og tillade mig at undres
> over at der stadig findes folk som køber køretøjer af mærket Opel.
> Dette kan alene skyldes at selv samme personer ikke læser blade
> vedrørende biler og har skyklapper på, når der snakkes biler.
> Importøren og diverse Opel værksteder er jævnligt oppe og vende, og
> alligevel kommer der nogen og betaler penge for at komme til at eje
> et køretøj, som såvel importør som leverandør har vist en yderst
> manglende interesse for at servicere på nogenlunde normal vis.
>
> /Per O.
>
> Opel er og bliver køretøjer for folk i landbrugssektoren, hvis eneste
> reference er en Ferguson traktor.
Må jeg foreslå dig at copy/paste hele smøren, da du skriver nogen i samme
tone, hver gang Opel bliver nævnt.
/Brian
| |
Per O. (07-05-2008)
| Kommentar Fra : Per O. |
Dato : 07-05-08 20:23 |
|
"Brian" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse
news:4821c2d4$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Per O. wrote:
>
>> Jeg vil gå et skridt længere tilbage i kæden og tillade mig at undres
>> over at der stadig findes folk som køber køretøjer af mærket Opel.
>> Dette kan alene skyldes at selv samme personer ikke læser blade
>> vedrørende biler og har skyklapper på, når der snakkes biler.
>> Importøren og diverse Opel værksteder er jævnligt oppe og vende, og
>> alligevel kommer der nogen og betaler penge for at komme til at eje
>> et køretøj, som såvel importør som leverandør har vist en yderst
>> manglende interesse for at servicere på nogenlunde normal vis.
>>
>> /Per O.
>>
>> Opel er og bliver køretøjer for folk i landbrugssektoren, hvis eneste
>> reference er en Ferguson traktor.
>
> Må jeg foreslå dig at copy/paste hele smøren, da du skriver nogen i samme
> tone, hver gang Opel bliver nævnt.
>
> /Brian
Det vil jeg da gøre. UG med kryds og slange for at lægge mærke til at jeg
gentagne gange har advaret mod netop Opel. Der kommer jo hele tiden nye
læsere til denne nyhedsgruppe, og Opels service er jo ikke blevet bedre
siden sidste gang jeg nævnte det. De nye skal også advares mod at bruge
deres penge netop på det mærke.
Det står naturligvis frit for alle at købe hvad de vil, men netop når de så
kommer bagefter og klager, så har jeg lidt mindre ondt af dem end andre
bilkøbere.
/Per O.
| |
|
|