Gør det selv autoværksted i 9000 området
Fra : E Henrichsen

Dato : 06-05-08 14:41

Nogen der kender til et sådant?

mvh.
Erik

--
OBS! replace "invalid" with "dk" in mailadress

Fra : Vestman

Dato : 06-05-08 14:53

"E Henrichsen" <erik@henrichsen.invalid> skrev i meddelelsen
> Nogen der kender til et sådant?
>
> mvh.
> Erik

Ja, umiddelbart er der 5 hits i nordlige Jylland på Krak.dk, for eksempel.

--
/Lars
5.0 V8

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 06-05-08 16:17

Vestman wrote:
> "E Henrichsen" <erik@henrichsen.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja, umiddelbart er der 5 hits i nordlige Jylland på Krak.dk, for eksempel.

Må jeg spørge om hvad du så søger på? Jeg kan kun få et hit og det er
Vokslev værksted og værktøjsudlejning i Nibe.

Thomas

Fra : E Henrichsen

Dato : 06-05-08 16:52

Har selv søgt på Krak og kun fundet et sted, der reelt er "gør det selv
autoværksted" og det er i Nibe. Måske har nogen kendskab til et tættere på
Aalborg

mvh.
Erik

--
OBS! replace "invalid" with "dk" in mailadress

________________________________

Fra : Steen Andersen

Dato : 07-05-08 10:55

> [...]
> autoværksted" og det er i Nibe. Måske har nogen kendskab til et tættere på

Som aalborggenser har jeg selv søgt, ikke bare på Krak, men også i "real
life". Jeg har kigget efter GDS-værksteder i de 12 år jeg har haft bil, og
har endnu ikke fundet noget, så jeg er bange for du går forgæves.

Vestman: Mht Krak og andre fantastiske søgemaskiner, så er det jo meget
godt, men sjældent den absolutte sandhed!

-Steen

Fra : E Henrichsen

Dato : 07-05-08 15:27

Hvis du vil køre efter det, http://www.98357980.dk/vaerkstedsudlejning.htm