Udtrækker til Blaupunkt Radio
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-05-08 14:31

Hej.

Hvor , helst i Aalborg, kan man købe udtrækker bøjler til en Blaupunkt
London radio?

Mvh
Thomas

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 06-05-08 14:41

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Hvor , helst i Aalborg, kan man købe udtrækker bøjler til en Blaupunkt
> London radio?

Den lokale syforetning, 4 strikkepinde i den rigtige tykkelse kan klare det
:)

Mvh
Jacob

Fra : Menabra

Dato : 06-05-08 14:47

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor , helst i Aalborg, kan man købe udtrækker bøjler til en Blaupunkt
> [...]

På ethvert værksted eller reservedelslager.
Mekanikerne på værkstederne har masser af dem.

Fra : Allan F

Dato : 06-05-08 14:56

> [...]
> Hej.
>
> Hvor , helst i Aalborg, kan man købe udtrækker bøjler til en Blaupunkt

Hvis det er en originalmonteret radio, så leverer forhandleren som regel en
flamingokasse med manual, udtrækkere m.v.

Allan F

Fra : OZ3BTO

Dato : 06-05-08 17:33

> [...]
> Hej.
>
> Hvor , helst i Aalborg, kan man købe udtrækker bøjler til en Blaupunkt

En elektrikker skruetrækker ned i den ene side også en moderat mængde vold
så er den ude

Udtrækkerne kan umiddelbart ikke købes.. Har selv været turen igennem den
anden dag og endte med en skruetrækker

Erik

Fra : Tom

Dato : 06-05-08 18:06

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så er den ude
>
> Udtrækkerne kan umiddelbart ikke købes.. Har selv været turen igennem den

Ellers er der vel altid nogen på den lokale bodega som kan hjælpe med at
afmontere en radio :/

--
Tom

Fra : OZ3BTO

Dato : 06-05-08 18:06

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers er der vel altid nogen på den lokale bodega som kan hjælpe med at
> [...]

Tror nærmere at du skal tage på den lokale ungdomsklub .. Det er ihvertfald
den aldersgruppe der gør i den slags her i området

Fra : Allan F

Dato : 06-05-08 21:11

> [...]
> så er den ude
>
> Udtrækkerne kan umiddelbart ikke købes.. Har selv været turen igennem den

Jeg købte da et sæt sammen med en iso-kassette, da jeg skiftede radioen i
min foregående passat. Bevares, de kostede da 40 kr eller sådan, men i
Bilbix i Rosengårdscentret er de altså til at få.

Allan F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 23:34

Thomas Buus Andersen wrote:
> Hej.
>
> Hvor , helst i Aalborg, kan man købe udtrækker bøjler til en Blaupunkt
> London radio?

Biltema i Skalborg

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 23:38

Thomas Buus Andersen wrote:
> Hej.
>
> Hvor , helst i Aalborg, kan man købe udtrækker bøjler til en Blaupunkt
> London radio?

Biltema

Afmonteringskroge til bilstereo. 2 stk. 31-546 14,90 kr
/F

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-05-08 16:44

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Biltema
>
> Afmonteringskroge til bilstereo. 2 stk. 31-546 14,90 kr
> /F

Tak for tippet. Nu ved jeg ikke om de har flere forskellige modeller. Men
min Blaupunkt Radio er ikke modellen med huller i fronten.
Nogle helt flade "nøgler" skal skydes ind langs siderne af radioen, indtil
de falder i hak, og så kan man forsigtigt trække radioen ud.

Biltema plejer nemlig at være en fantastisk forretning at handle i :)

Thomas

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 20:33

Thomas Buus Andersen wrote:
> [...]
> indtil de falder i hak, og så kan man forsigtigt trække radioen ud.
>
> Biltema plejer nemlig at være en fantastisk forretning at handle i :)

Priserne på det meste er i alle fald overkommelige

/F