Hvad laver man nu der nede på landet - n~
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-08 21:22

Måske brormanden endeligt fik installeret sin boombox ?

http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/boombox.htm

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-08 21:29

On Mon, 05 May 2008 22:21:38 +0200, jan_stevns wrote:

>Måske brormanden endeligt fik installeret sin boombox ?
>
>http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/boombox.htm

Sq iorden måde at drille "Brian'er" på

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-08 21:32

brian skrev :

>Sq iorden måde at drille "Brian'er" på

:)

--
Jan_stevns

Fra : OZ3BTO

Dato : 05-05-08 21:57

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> Måske brormanden endeligt fik installeret sin boombox ?
>
> http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/boombox.htm
>

> --
> Jan_stevns

Har lavet næsten det samme nummer som din bror..

I mit tilfælde var det så kun 2 x12" der blev smidt bag i terranoen
Fik også "gemt" forstærkeren bag føre sædet

Erik

Fra : Claus Frørup

Dato : 05-05-08 23:33

Isang tao pinangalanan, OZ3BTO nagsulat:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>Har lavet næsten det samme nummer som din bror..
>
>I mit tilfælde var det så kun 2 x12" der blev smidt bag i terranoen
>Fik også "gemt" forstærkeren bag føre sædet

Det er faktisk et ret godt sted i forhold til den oprindelige
placering i rummet under subben.
Det er meget nemmere at komme til den, hvis man skal justere filtre og
ændre ledningsføring.

Næste opgave er at pakke den ind i noget sort/gråt stof og så lave en
ordentlig fastspænding.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : OZ3BTO

Dato : 06-05-08 09:42

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ændre ledningsføring.
>
> Næste opgave er at pakke den ind i noget sort/gråt stof og så lave en

Hvis alt skal være efter bogen så må der jo ikke være sådanne fast
monterede kasser i en gulplade bil.. Ej heller forstærker må sidde i
varerummet..

Så må man jo være lidt kreativ og gemme forstærker lidt af vejen samt
montere kasserne i bilen med reb :P

Har dog overvejet at smide forstærkeren om under bunden i bag.. Har en del
hulrum under pladen i bunden

Fra : Claus Frørup

Dato : 06-05-08 15:23

Isang tao pinangalanan, OZ3BTO nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
klip

>Hvis alt skal være efter bogen så må der jo ikke være sådanne fast
>monterede kasser i en gulplade bil..

Den skal ikke være fastmonteret. Det er godnok skjult lidt af det blå
reb, men hvis du kigger godt efter på:
http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/boombo6.jpg
kan du se at ledningerne til højttalerne er samlet i et stort stik.
Ideen er at det skal være nemt at fjerne kassen hvis der skal
transporteres noget stort.

>Ej heller forstærker må sidde i varerummet..

Igen, kig godt efter på:
http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/boombo5.jpg
Der kan man se at forstærkeren sidder på "førerkabinesiden" af
skillevæggen.

>Så må man jo være lidt kreativ og gemme forstærker lidt af vejen samt
>montere kasserne i bilen med reb :P

Jeg har tænkt mig at bruge et snapbeslag i en passende størrelse, der
kan fastgøre kassen til de to bøjler der er bagerst i varerummet.

>Har dog overvejet at smide forstærkeren om under bunden i bag.. Har en del
>hulrum under pladen i bunden

Det er der jeg har motoren liggende

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : OZ3BTO

Dato : 06-05-08 17:37

> [...]
>
> Jeg har tænkt mig at bruge et snapbeslag i en passende størrelse, der
> kan fastgøre kassen til de to bøjler der er bagerst i varerummet.

Øhh ligger den ikke ude foran ?

Asso jeg snakker om hulrummet under varerum

Selv har jeg lavet det sådan at jeg med et tryk på en knap kan slukke
forstærkeren for så fx. at pille højtaleren ud.. Slukker også forstærkeren
når jeg kævler i amatør radioen

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 18:25

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev :

>Øhh ligger den ikke ude foran ?

Nej - I Previa 90- ligger den midtskibs

http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/motor.htm

Den er /fantastisk/ sjov at lege med ;)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 06-05-08 19:42

Isang tao pinangalanan, OZ3BTO nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
klip

>Øhh ligger den ikke ude foran ?

Nope... det er en previa. Den har motoren placeret under bunden.

>Asso jeg snakker om hulrummet under varerum

Der er ingen hulrum i previaen.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:01

>Der er ingen hulrum i previaen.

Åehhh jo <fnis !>

(er ofte placeret på førersædet ;)

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-05-08 20:08

jan_stevns skriver:

> Åehhh jo <fnis !>
>
> (er ofte placeret på førersædet ;)

3/4 m over sædet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:11

On Tue, 06 May 2008 21:07:57 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>jan_stevns skriver:

>3/4 m over sædet.

Det hedder ca. 40 cm bag rattet - så vi kan bibeholde "fejl 40" )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-05-08 08:37

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

>Det hedder ca. 40 cm bag rattet - så vi kan bibeholde "fejl 40" )

Så er det vist lige godt nok med jer.... sådan nogel varyler!

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 19:50

On Mon, 05 May 2008 22:21:38 +0200, jan_stevns wrote:

>Måske brormanden endeligt fik installeret sin boombox ?
>
>http://www.dkfritidbil.dk/debat/previa/boombox.htm

Åh, dejligt mobil, så den kan medbringes i "de gule" Må være
sjovere at høre på end pensionisten, der ikke fatter at klokken er
blevet 15.30 ) Uanset om den spiller Whitesnake, Deep Purple eller
hvad den nu spiller

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:02

Ivan Madsen <> skrev :

>Uanset om den spiller Whitesnake, Deep Purple eller
>hvad den nu spiller

den spiller nok mere "hvad den nu spiller" end Whitesnake/DP

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-05-08 20:08

jan_stevns skriver:

> den spiller nok mere "hvad den nu spiller" end Whitesnake/DP

Vikingarne for fuld musik....

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:57

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Vikingarne for fuld musik....

Jeg tvivler lidt på Vikingerne - og også på ABBA -
ok - det sker vist også at CCR finder vej ....

Jeg kan finde på at fyre Fede Finn & Funny boy's af ..... Det er da
sådan noget glad i låget musik ;)

De var jo på Dølle Fjelle sidste år - og er da en oplevelse værd, selv
om man ikke er til sådan noget musik

(ganske velegnet til at rydde bagsædet for unger ;)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-05-08 22:07

> [...]
> sådan noget glad i låget musik ;)
>
> De var jo på Dølle Fjelle sidste år - og er da en oplevelse værd, selv

Hvad er der nu galt med Blue Boys?

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 22:25

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev :

>Hvad er der nu galt med Blue Boys?

sikkert ingenting ;)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-05-08 15:22

> sikkert ingenting ;)

Hvorfor så blande Dølle Fjelle ind i det hele?

Forefindes btw på single (du ved, 45 rpm usw.....) på matriklen

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:10

On Tue, 06 May 2008 21:01:52 +0200, jan_stevns wrote:

>den spiller nok mere "hvad den nu spiller" end Whitesnake/DP

Bjørn og Okay? )

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 20:59

Ivan Madsen <> skrev :

>Bjørn og Okay? )

næppe, ej heller Fede Finn & Funny Boyz

(selvom de da er herlige)
--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-05-08 08:41

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

klip
> Uanset om den spiller Whitesnake, Deep Purple eller
>hvad den nu spiller

Den spiller mest Techno...
Men det hænder da også at Richard Clayderman eller shu bi duah lader
ders toner brøle igennem....

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Steffen Bechmann Ole~

Dato : 09-05-08 21:17

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> Måske brormanden endeligt fik installeret sin boombox

Fremover vil jeg skrue HELT op for min subwoofer når jeg holder ved siden af
sådan en Previa med indbyggede hovedtelefoner *griner*
Så når du ser en sort 406'er en dag ved din side så må du hellere skrue op
hvis du vil kunne høre dine vikinger, og så ellers prøve at holde fast

Mvh/
Steffen Bechmann Olesen
Pugs.dk