Tagrensning og -maling
Fra : DAN RENÉ JENSEN

Dato : 18-07-01 20:39

Jeg vil gerne advare mod et - efter min mening - useriøst firma, som i
øjeblikket har indrykket flere annoncer i Søndagsavisen.
Firmaet hedder Nordisk Tagrenovering (tlf. 70 26 06 26) og har afdelinger i
København, Ballerup, Tølløse, Ringsted, Falster, Fyn, Jylland og Bornholm
jvf. deres annonce.

Min historie er denne:

Jeg ringer til firmaet sidste mandag i sidste uge for at høre, om de kan
komme og rense mit skifereternittag i løbet af en uges tid. Det mener de
godt de kan, men beder mig ringe tilbage kl. 18 samme aften, hvor de kan
fortælle mig hvilken dag, de vil komme forbi.
Jeg ringer kl. 18, men da er der ingen der har undersøgt noget. De får
derfor mit telefonnummer og lover at ringe tilbage dagen efter.

Dette sker ikke, men jeg ringer op til dem igen kl. 17.30. De har stadig
ikke fundet ud af noget, men lover at ringe tilbage i løbet af et kvarter.
Efter godt 1 time - uden at være blevet kontaktet - ringer jeg op igen og nu
kan de fortælle, at de kan komme lørdag fra morgenstunden. De beder om, at
der er nogen hjemme på bopælen da de skal bruge strøm.

Lørdag kl. 12.30 ringer jeg op til firmaet, da jeg ikke har set skyggen af
tagrenseren. Firmaet kan nu fortælle mig, at maskinen er gået i stykker, så
de kan altså ikke komme forbi før mandag morgen. De havde travlt, var
begrundelsen for ikke at ringe og give besked om dette.

Mandag lægges der en seddel i vores postkasse med besked om, at maskinen
først er færdig tirsdag morgen, hvor de så vil rense taget.

Tirsdag eftermiddag ringer jeg op til firmaet igen, idet de stadig ikke har
været forbi. Her får jeg at vide, at maskinen stadig er i stykker, men igen
har de ikke ville ulejlige sig med at ringe og give besked. Jeg fortæller,
at jeg synes at det er utilfredsstillende, at de ikke ringer og giver
besked, men får at vide, at "de ikke gidder høre brok, og at hvis det er et
problem kan jeg jo bare finde et andet firma"!!!.
De lover dog at ringe besked om en ny dato, hvor de kan komme i løbet af
samme aften.

Jeg har ikke hørt fra firmaet siden.........

Dette er blot skrevet for at få luft for min harme (!!!) og for at advare
andre mod dette firma. Hvis andre har lyst til at gøre brug af firmaets
tilbud jvf. avisannoncen, tja - så hav en god portion tålmodighed parat .

vh.

Dan Jensen
Amager

Fra : ca

Dato : 19-07-01 08:05

Hold da op for et firma - dem har man ikke lyst til at handle med. Der er
gudskelov mange andre firmaer som er behandler kunderne bedre.

Mvh. Lotte