Kan sænkning og automatisk niveauregulerin~
Fra : Kim Eichen

Dato : 04-05-08 20:47

Hej gruppe

Det nok for viderekomne, men jeg har købt en Mondeo stc. fra 2005 som er
sænket temmelig meget. Jeg havde derfor tænkt mig at fjerne sænkningen og
montere automatisk nivearegulering så bunden ikke skraber mod når jeg fylder
bilen med kæreste, børn, bagage og svigermor om 2 måneder. Imidlertid har
jeg fået min tvivl i forhold til at fjerne sænkningen for bilen er
montereret med i øvrigt ret flotte 18" ST220 fælge (225/40/18) og jeg har
lidt på fornemmelsen at det kommer til at se lidt dumt ud hvis sænkningen
bliver fjernet helt da det jo er nogle temmelig velvoksne hjul.

Spørgsmålet er derfor: tror I at det på nogen måde er muligt at beholde i
hvert fald noget af sænkningen og samtidig montere automatisk
niveauregulering? Min Ford mand siger godt nok nej, men i et gammelt Mondeo
katalog står der ved varianten Sport at den dels har automatisk
niveauregulering og dels har 15mm sænket sportsundervogn.
Hvad mener I?

Fra : Kim Eichen

Dato : 04-05-08 22:15

"Kim Eichen" <eichen@FJERNruc.dk> wrote in message
> [...]
> Mondeo katalog står der ved varianten Sport at den dels har automatisk
> niveauregulering og dels har 15mm sænket sportsundervogn.

Jeg kan se her http://www.ford--mondeo.co.uk/st220.htm at ST220 fåes med
automatisk nivearegulering, så må det vel være muligt at kombinere med
sænkning?

Fra : Mogens

Dato : 04-05-08 22:25

"Kim Eichen" <eichen@FJERNruc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan se her http://www.ford--mondeo.co.uk/st220.htm at ST220 fåes med
> automatisk nivearegulering, så må det vel være muligt at kombinere med
> sænkning?

Der kører ret mange Mondeo ST220 hér, hvor jeg bor. Jeg kan uden at blinke
bekræfte, at den er sænket ift. de billigere mindre Mondeo'er :)

Fra : Mogens

Dato : 04-05-08 22:26

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Der kører ret mange Mondeo ST220 hér, hvor jeg bor. Jeg kan uden at blinke
> bekræfte, at den er sænket ift. de billigere mindre Mondeo'er :)

Iøvrigt er jeg helt syg med en ST220 - især en blå med hvide hjul og rødt
læder. KÆFT den er nice sån een

Fra : Kim Eichen

Dato : 04-05-08 22:31

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in message
> "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Iøvrigt er jeg helt syg med en ST220 - især en blå med hvide hjul og rødt
> læder. KÆFT den er nice sån een

Hehe, jeg må desværre nøjes med hjulene fra den.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-05-08 08:55

On Sun, 04 May 2008 21:26:23 GMT, "Mogens"
> [...]

>"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Iøvrigt er jeg helt syg med en ST220 - især en blå med hvide hjul og rødt

Er det så muligt at få terninger til at hænge i bakspejlet, i
matchende farver? .o))

Hvad er der i vejen med sort-metallic og almindelige letmetalfælge?

Og alt andet end rødt læder.

--

Venlig hilsen
Folmer