Misundelse er IKKE en grim ting :-)
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 09:37

Efter at have læst denne artikel på Fyns Stiftstidende kunne man godt blive
lidt misunderlig. Men det er vel ikke noget at sige til, når man kæser om
denne 36-årige mand og hans bilpark. Jeg synes det heldt fedt.
http://www.fyens.dk/article/983997:KoerGodt--En-larmende-drengedroem

Det sjoveste er nærmest jounalistens manglende viden og bilerne. Der er tale
om en Ferrari F430. Et sted skriver journalisten:" En anden ting, som er
anderledes i en Ferrari end i almindelige biler, er koblingen, der sidder
som to knapper på rattet - en slags automatkobling, som er nødvendig for en
bil med 490 hestekræfters fremdrift." Jeg ville nu kalde det gearskift i
stedet for kobling.

Well, det er slet ikke det sjoveste. Gæt hvad han mener her:" ....og
journalist kan se den store motor i Ferrarien, der med sine otte ventiler
står og buldrer melodiøst i tomgang." Mon ikke der er tale om otte cylindre.

Venligst
Lasse K.