Hvor gammel kan en "Brian" blive?
Fra : Finn Gulmann

Dato : 03-05-08 11:55

Der kom lige en kørende gennem byen her i dag.

Bilen passede.

Kørslen passede.

Men alderen var noget højere end jeg lige regnede med.

Så; Hvor gammel kan en "Brian" blive?

--
Mvh Finn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-05-08 12:02

Finn Gulmann skriver:

> Så; Hvor gammel kan en "Brian" blive?

65....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : OZ3BTO

Dato : 03-05-08 14:48

> Finn Gulmann skriver:

> 65....
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

Min fatter nærmer sig de 70 .. '

Han køre stadig golf med ali fælge og stort anlæg

Fra : hanzen

Dato : 04-05-08 09:46

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Min fatter nærmer sig de 70 .. '
>
> Han køre stadig golf med ali fælge og stort anlæg

Kørte hjem fra Nieböll i Tyskland for en ugestid siden.
Bag mig lå en Audi cabrio, og det jeg kunne se af sjafutten i spejlet gjorde
mig så nysgerrig at jeg ville gerne have den udenom så jeg kunne se om det
virkelig var hvad det lignede.
Det var det.
Store flotte fælge, dunkende lyd og kalechen nede. Den eneste person i bilen
var en dame, garanteret over 70, ivrigt tyggende tyggegummi og med en
stråhat med blomsterudsmykning og hagerem.

Ikke just en Brian, men alligevel.................
--
hilzen
hanzen

Fra : Per Nordahl

Dato : 03-05-08 12:11

"Finn Gulmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bilen passede.
>
> Kørslen passede.
>
> Men alderen var noget højere end jeg lige regnede med.

Er det før, eller efter navneskiftet?
Hvis det "Brian" så ca. 18½ år

Mvh. Per.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 12:31

Per Nordahl skrev:
> Er det før, eller efter navneskiftet?

Er ved at skifte server, så jeg skal lige have det hele med.
(Forbereder indkøb af internetadgang der kan bruges i hele Norden. Og
til det skaljeg have adgang til en news-server der ikke er
udbyderafhængig - så I ikke slipper for mig selvom jeg holder weekend i
Sverige.)

> Hvis det "Brian" så ca. 18½ år

Ham her havde vist rundet de 18½ mere end et par gange.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Per Nordahl

Dato : 03-05-08 12:40

> [...]
> i Sverige.)

> Ham her havde vist rundet de 18½ mere end et par gange.

Altså mere end 37, var den hæstetrukken?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 14:51

Per Nordahl skrev:
> Altså mere end 37, var den hæstetrukken?

Har du nogensinde set en hestetrukken "Brianbil"

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Per Nordahl

Dato : 03-05-08 15:43

> Har du nogensinde set en hestetrukken "Brianbil"
>
> Jeg skal godt nok langt tilbage i hukommelsen. Så lige nu bliver jeg
> dig svar skyldig
Tror måske gamle oplevelser i barndommen kunne hjælpe, men det bliver
formentlig en en lang/længere historie.
Og jo den var hæstetrukken, kan dælme bare ikke huske om det ver Brian,
Demens du ved. hvis du husker det

mvh, Per.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 17:45

Per Nordahl skrev:
> Tror måske gamle oplevelser i barndommen kunne hjælpe, men det bliver
> formentlig en en lang/længere historie.
> Og jo den var hæstetrukken, kan dælme bare ikke huske om det ver Brian,
> Demens du ved. hvis du husker det

Er det det samme som jeg kalder "Alzheimer Light"?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Møller

Dato : 03-05-08 15:49

Finn Guldmann skrev:

> Har du nogensinde set en hestetrukken "Brianbil"

Ben-Hur

Mølelr

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 17:46

Møller skrev:
> Ben-Hur

"Brian-Hur"

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-05-08 12:55

On Sat, 03 May 2008 13:31:11 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

> [...]
>til det skaljeg have adgang til en news-server der ikke er
>udbyderafhængig - så I ikke slipper for mig selvom jeg holder weekend i

Sunsite kunne være et fornuftigt valg af newsserver.

*LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 14:52

Folmer Rasmussen skrev:
> Sunsite kunne være et fornuftigt valg af newsserver.

Derfor de er valgt.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-05-08 16:33

> [...]

>til det skaljeg have adgang til en news-server der ikke er
>udbyderafhængig - så I ikke slipper for mig selvom jeg holder weekend i

Der gav du mig da lige en idé.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 17:49

(http://www.nordiskmobiltelefon.dk/)

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-05-08 17:56

On Sat, 03 May 2008 18:49:11 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>(http://www.nordiskmobiltelefon.dk/)
>

>--

Nej, jeg har sådan en 3g Turbo fætter.

Stort set fuld dækning i DK og S for samme pris som det du linker til.

Min idé gik mere på, at man skal medbringe sin blærbare, så de skide
privatbilister ikke får et øjebliks fred. )))

Så kan de også med sindsro tilføje en ny ting i rækken af ting vi
foretager os, mens vi kører.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 21:42

Folmer Rasmussen skrev:

> [...]
> privatbilister ikke får et øjebliks fred. )))
> Så kan de også med sindsro tilføje en ny ting i rækken af ting vi

Nå, du mener optage det når de tåber rundt foran os, og så ligge det på
internet?

Jeg tror ikke nogen af forbindelserne er store nok, eller stabile nok,
til at du kan køre med webcam tændt.

Men det kommer jo nok en dag.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-05-08 22:07

Finn Guldmann skrev den 03-05-2008 22:42:

> Jeg tror ikke nogen af forbindelserne er store nok, eller stabile nok,
> til at du kan køre med webcam tændt.
>
> Men det kommer jo nok en dag.

Måske sådan en dims i telefonen?

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wa/RSLID?mco=MTA2NjQ4&fnode=home&nplm=TR692LL/A

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 22:34

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:
> Måske sådan en dims i telefonen?
> http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wa/RSLID?mco=MTA2NjQ4&fnode=home&nplm=TR692LL/A

Den skaber jo ikke forbindelse mellem en pc i bilen og internettet.

Og når man nu har pc'en igang kan man jo lige så godt bruge et webcam.

Problemet, uanset om det er det ene eller det andet, er jo at få
streamet billederne fra pc'en i bilen til en hjemmeside på internet.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-05-08 12:12

Finn Gulmann <n@a.invalid> wrote in news:481c4495$0$90275$14726298
@news.sunsite.dk:

> Så; Hvor gammel kan en "Brian" blive?

Teoretisk lige så gamle som den almindelige del af befolkningen. Men af
naturlige årsager tyndes der ret tidligt ret kraftigt ud i Brian
populationen, så aldrende Brianere er ret sjældne.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 12:34

Kent Oldhøj skrev:
> Teoretisk lige så gamle som den almindelige del af befolkningen. Men af
> naturlige årsager tyndes der ret tidligt ret kraftigt ud i Brian
> populationen, så aldrende Brianere er ret sjældne.

Altså en kuriositet. Det skal jeg se om jeg kan huske at sige til ham
hvis jeg ser ham igen.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-05-08 18:13

Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote in news:481c4d87$0$90262$14726298
@news.sunsite.dk:

> Altså en kuriositet. Det skal jeg se om jeg kan huske at sige til ham
> hvis jeg ser ham igen.

Du skal være sød ved ham. Du aner ikke hvor længe du har ham.

Fra : Brian

Dato : 03-05-08 19:50

Kent Oldhøj wrote:

> Du skal være sød ved ham. Du aner ikke hvor længe du har ham.

Nemlig, vær sød ved Brian'erne - vi lægger øre til ufattelig meget lort og
gamle Brian igen-igen "vittigheder"

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 20:00

On Sat, 3 May 2008 20:50:13 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Nemlig, vær sød ved Brian'erne - vi lægger øre til ufattelig meget lort og
>gamle Brian igen-igen "vittigheder"
>
>/Brian

FASAG

Har er du ikke blevet vant til det endnu.

Man må ikke være rasist men Brian må godt få klø

Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 21:43

Kent Oldhøj skrev:
> Du skal være sød ved ham. Du aner ikke hvor længe du har ham.

Det kunne jo være at man var nået dertil at det allerede var længe nok.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Brian Kals

Dato : 03-05-08 13:24

"Finn Gulmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
> Så; Hvor gammel kan en "Brian" blive?

PT 31år

Mvh
Brian

Fra : Per Nordahl

Dato : 03-05-08 13:44

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> skrev i en meddelelse

> "Finn Gulmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
>
> PT 31år
>
> Mvh
> Brian

Så det ikke dig, du har overlevet det værste.

MVH. Per.

Fra : Per Nordahl

Dato : 03-05-08 13:59

"Per Nordahl" <info_/)MASCOT28_/)@per-nordahl.dk> skrev i en meddelelse

> Så det ikke dig, du har overlevet det værste.
>
> MVH. Per.

Ups: Glemte Undskyld.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-08 14:54

Brian Kals skrev:
> PT 31år

Det er en Brian, ikke en "Brian".

I øvrigt er jeg familiært belemret med en Brian, der også er "Brian",
der har runder de 40.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 03-05-08 16:15

http://www.asterix-obelix.nl/images/albums/divers/goudurix.gif

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 16:37

On Sat, 03 May 2008 12:55:20 +0200, Finn Gulmann <n@a.invalid> wrote:

>Der kom lige en kørende gennem byen her i dag.
>
>Bilen passede.
>
>Kørslen passede.
>
>Men alderen var noget højere end jeg lige regnede med.
>
>Så; Hvor gammel kan en "Brian" blive?

Her PT 37

Brian

Fra : TJ

Dato : 03-05-08 16:09

> [...]

>Bilen passede.
>
>Kørslen passede.
>
>Men alderen var noget højere end jeg lige regnede med.

Tjah, "Brian" er det første, jeg tænker på, når jeg ser Eque's indlæg
med begejstrede reportager fra Brian-shows fra diverse flyvepladser på
Tysklands Odde.

--
Now Yousee it. Now You don't.