tabte ting på motorvejen
Fra : hamselv

Dato : 03-05-08 11:01

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080503/AAS/662676214/1002

KUN fordi at folk et nogle fjolser

Løsningen kunne være:

Man laver drive in genbrugsstationer, hvor man kan køre igennem med 120km/t
med sin trailer. I denne drive in skulle der så være nogle 30 km/t fartbump.
På denne måde ville at skramlet på traileren flyve af, af sig selv, og
bilisten skal slet ikke ud af bilen.

Smart ikke

henrik

PS Spænd så jeres lo.. fast.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 18:33

> [...]
> fartbump. På denne måde ville at skramlet på traileren flyve af, af sig
> selv, og bilisten skal slet ikke ud af bilen.

Den er sku god

kimila

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 18:42

On Sat, 3 May 2008 19:33:14 +0200, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

>Den er sku god

Så koster det kun et sæt dæmpere eller sådan noget - tror nok nogen
herinde kan en historie om et "fejlplaceret" bump og en Sierra og
noget med 80 )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : OK

Dato : 03-05-08 19:00

Den lokal trafikradio meldte en dag (for længe siden) at man skulle "passe
på en stor papkasse der lå på motorvejen".

Nå ja, tænkte jeg; hvor meget ravage kan en papkasse lave.....

Lidt senere i trafikradioen:
"Øhh, papkassen fra før indeholder muligvis et køleskab..........."

mvh le

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-05-08 19:11

hamselv skriver:

> Smart ikke

Tjah, tidligere på dagen skulel jeg om til firmabilen og lige som jeg
kommer ud af min indkørsel kommer en lille sort Punt hvor manden sidder
noget uderligt og strækker sig hen over kæresten på passagersædet. Lige
i det de komemr forbi mig kommer der sådan en klar metallisk lyd nede på
vejen.

Jeg træder ud bag bilen, samler den kapsel op han lige havde smidt ud af
vinduet strækker hånden i vjret og råber til ham (bilen er stoppet for
enden af vejen 15 meter væk) "Hej - Du tabte noget". Han kiggede lidt i
bakspejlet og kørte så.

Overvejede og jeg skulle have sat mine 100+ kg i en hurtig sprint for at
komme op til og smide kapslen ind af vinduet igen - men der var de så
kørt.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-05-08 02:28

On May 3, 8:11 pm, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> [...]
>
> Overvejede og jeg skulle have sat mine 100+ kg i en hurtig sprint for at
> komme op til og smide kapslen ind af vinduet igen - men der var de så

Vi bor på landet og har ca. 100 m hestefold ud til en ret tarfikeret
vej, og jeg kan samle en bærepose affald hver måned.
Ufatteligt !!!
Hvad kan få folk til at smide en hel pose McDonalds papir bare ud af
vinduet ?
Hvad ville sådan en idiot sige til hvis jeg smed det på hans fortov så
de blæsten ind i hans have ? Det er jo det samme.
Eller en dåse, flaske, slikpose, ispose, cigaretpakning, bagerpose -
you name it.
--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....