Betaling af reservedele ?
Fra : "<< André >>"

Dato : 02-05-08 14:49

Ville høre hvad i mener om en forhandler der svarer følgende efter jeg
ønsker at bestille en ekstra nøgle til min Z3:
_____________

Hej André

Du bedes venligst overføre kr. 1.180,- til vores konto i Nordea: 2510
6266 789 783 så bestiller jeg nøglen til dig. Fra vi har modtaget penge
fra dig går der ca 4 arbejdsdage.

Med venlig hilsen

Michael Nielsen
Poul Nielsen Automobiler
_____________

Det skal siges jeg ikke har købt dele hos forhandleren før, men det er
første gang nogensinde, jeg er blevet bedt om at overføre penge til en
forhandlers konto (forudbetaling).

Fra : Leonard

Dato : 02-05-08 15:05

On Fri, 02 May 2008 15:49:14 +0200, "<< André >>" wrote:

> Det skal siges jeg ikke har købt dele hos forhandleren før, men det er
> første gang nogensinde, jeg er blevet bedt om at overføre penge til en
> forhandlers konto (forudbetaling).

Vel ikke uforståeligt, den vare du bestiller kan ikke sælges til andre,
han kender dig ikke, så han vil være sikker på ikke at tabe pengene.

--
Leonard
Hellere komme for sent i dette liv

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 02-05-08 15:00

""<< André >>"" <jow@jow.da> skrev i en meddelelse
> [...]

Nøgleprisen er vel ok
køb dog et andet sted, du får vren ,og betaler !

--
ad

Fra : "<< André >>"

Dato : 02-05-08 15:15

Awul Dasfilshabeda skrev:
> Nøgleprisen er vel ok
> køb dog et andet sted, du får vren ,og betaler !

Hørt !
Skal til tyskland om en måned - tror jeg prøver at skaffe en der... (kan
kun blive billigere)

Fra : Lund

Dato : 02-05-08 17:18

Det er vel ganske forståeligt, han har måske aldrig set dig i butikken.

Prøv lige at tænk dig selv som erhvervsdrivende, du vil også sikre dig
pengene.

Men det er underligt, at han ikke har bedt dig om først at vise ham din
reg.attest.

Mvh. Torben

Fra : Brian

Dato : 02-05-08 19:12

"<< André >>" wrote:
> Ville høre hvad i mener om en forhandler der svarer følgende efter jeg
> ønsker at bestille en ekstra nøgle til min Z3:

Det lyder som om du har sendt værkstedet en mail ?

Isåfald synes jeg egentlig det er fin service fra værkstedet.

/Brian

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 02-05-08 19:16

Kør ind til Autolåsesmeden og få lavet en kopi på 15 minutter

http://www.lock.dk/

Prisen er normalt mellem 350 og 500 kr incl chippen til startspærren

thomas

Fra : "<< André >>"

Dato : 02-05-08 22:22

Thomas Duus Jürgensen skrev:
> Kør ind til Autolåsesmeden og få lavet en kopi på 15 minutter
>
> http://www.lock.dk/
>
> Prisen er normalt mellem 350 og 500 kr incl chippen til startspærren
>
> thomas

Kanon !

Tak for info. / Link !

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-05-08 02:30

On May 2, 3:49 pm, "<< André >>" <j...@jow.da> wrote:
> Det skal siges jeg ikke har købt dele hos forhandleren før, men det er
> første gang nogensinde, jeg er blevet bedt om at overføre penge til en
> forhandlers konto (forudbetaling).

Find et andet sted at handle.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : "<< André >>"

Dato : 07-05-08 17:01

Christian B. Andresen skrev:

> Find et andet sted at handle.

I did.
Nøglen er på vej (fra en anden forhandler), og det er uden den
hjernedøde forudbetaling..... (men det er da godt der er flere her, der
syntes det er ok, men bankoverførselsbetaling, så forhandlere af den
type, kan overleve)
Kommer aldrig til at bruge den forhandler.