Stunt show / monster truck
Fra : Per Sørensen

Dato : 01-05-08 05:44

Hej i gruppen.

Lidt OT - og dog.

Jeg var så letsindig at vende bilen og køre tilbage til 4 store monster
trucks som holdt parkeret ved Efi hallerne i Esbjerg for en god uge siden,
da min søn blev ved med at plage.

Min søn på 4½ har stort set ikke snakket om andet siden, og vi har derfor
lovet ham (i en byttehandel med at tage pincilin for børnesår) at vi nok
skulle finde ud af hvor de kører og så tage derhen og se showet. - Det er
godt nok lettere sagt end gjort. Jeg har brugt timer i selskab med google
for at finde ud af hvor der i danmark er sådan et show. Der er
tilsyneladende 2 forskellige (monty Bossles hell drivers og Alanis Klaas
monstertruck show). Det er lykkedes mig at finde et program for begge, dog
for 2007....

Er der nogle af jer der er kørt forbi nogle af deres skilte og kunne være
behjælpelig med at finde frem til hvor de kører i øjeblikket. Helst i
Jylland - syd for århus.

PFT

Per Sørensen
(husk at udskifte det foran @ hvis du mailer direkte - men jeg følger fast