Oversættelse ønskes.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-04-08 20:12

Hej

Nogen der kan hjælpe med en oversættelse af følgende:

Beim Kauf wird auch Inzahlungnahme von alten Sitzen akzeptiert. Bitte klären
Sie das vorher telefonisch ab!

Det sidste er at det skal aftales telefonisk

Hvis nogen går og er nysgerrig, så drejer det sig om dette item på ebay:
180236514165

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Kim Olsen

Dato : 29-04-08 20:41

> [...]
>
> Det sidste er at det skal aftales telefonisk
>

> Hvis nogen går og er nysgerrig, så drejer det sig om dette item på ebay:

Du kan betale med gamle sæder

Kim

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-04-08 20:46

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan betale med gamle sæder

Er prisen mon den samme hvis jeg indleverer de gamle sæder?

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-04-08 20:49

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er prisen mon den samme hvis jeg indleverer de gamle sæder?

Det er jo så det, du skal ringe og snakke med ham om.
Men mon det kan betale sig at sende en hel kabine til Tyskland?

> --
> Uffe
> Ford Mondeo 1,8i
> Fiat Tipo 1,6i

Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-04-08 20:42

> [...]
> klären Sie das vorher telefonisch ab!
>
> Det sidste er at det skal aftales telefonisk

Som jeg forstår det - kan du ved køb betale en del af regningen ved at sende
dine gamle sæder ned til ham.
Altså lade dine gamle sæder indgå i handlen.

> Hvis nogen går og er nysgerrig, så drejer det sig om dette item på ebay:
> 180236514165

Det ser fint ud !

> --
> Uffe
> Ford Mondeo 1,8i
> Fiat Tipo 1,6i

THOMAS

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-04-08 22:25

> [...]
>
> Det sidste er at det skal aftales telefonisk
>

> Hvis nogen går og er nysgerrig, så drejer det sig om dette item på ebay:

Takker for hjælpen.
Der bliver arbejdet videre med at få en hvid/sort læderkabine i en E36
4-dørs

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 29-04-08 22:45

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Takker for hjælpen.
> Der bliver arbejdet videre med at få en hvid/sort læderkabine i en E36
> 4-dørs
> Mondeo 1,8i
> Tipo 1,6i

og jeg som troede du var ved at købe Recaro læderstue til mondeo'en

-
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-04-08 22:48

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> og jeg som troede du var ved at købe Recaro læderstue til mondeo'en

Ikke helt.
Det er svigersønnen....................

--
Uffe