Et quizspørgsmål for de skrappe.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 18:45

Nu skal man jo tage sig i agt, når man leger quizmaster herinde. Det
skal jo ikke være noget man kan google sig frem til.

Vi skal tilbage til den tid da Muren stadig stod der. Dengang var der
nogen heftige kontroller, når lastbilerne kørte i land i Østtyskland.

Spørgsmålet er simpelt, og lyder sådan her:

Hvorfor var det noget snavs at køre fra borde som nummer 4?

Gevinsten er den sædvanlige fodtur til Roskilde, med startsted efter
eget valg.

Fra : Kim

Dato : 27-04-08 19:23

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Spørgsmålet er simpelt, og lyder sådan her:
>
> Hvorfor var det noget snavs at køre fra borde som nummer 4?

Nr 1 & 2 vækker vagterne, nr. 3 lader man køre, nr. 4 stoppes...

Mvh,Kim

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 19:31

On Sun, 27 Apr 2008 20:22:52 +0200, "Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk>
wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

>Nr 1 & 2 vækker vagterne, nr. 3 lader man køre, nr. 4 stoppes...

>--

Du er helt og aldeles på vildspor.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus G.

Dato : 27-04-08 20:27

> Hvorfor var det noget snavs at køre fra borde som nummer 4?
Chefen havde vel mest bøvl med hans kone nr.4, altså skulle det gå værst
udover vogn nr.4 hver gang?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 20:42

Fantasifuldt, men forkert.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus G.

Dato : 27-04-08 20:46

> Fantasifuldt, men forkert.

Så må det være fordi at ham der kom nr.4 engang prøvede at bestikke chefen
med chokolade, men så var han på slankekur og blev pisse sur og det er siden
gået udover nr.4 hver gang så?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 20:51

On Sun, 27 Apr 2008 21:45:57 +0200, "Klaus G."

> [...]
>med chokolade, men så var han på slankekur og blev pisse sur og det er siden

Nej, men nu begynder du at nærme dig noget der har hold i
virkeligheden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-04-08 21:35

> Nej, men nu begynder du at nærme dig noget der har hold i
> virkeligheden.
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Havde for år siden en del kontakt til chauffører, der kørte østpå med Feta.
En havde anlagt skæg i ferien - kom frisk tilbage i førehuset og kørte
ombord på færgen til Polen.
Det gik sådan set også meget godt - indtil han skulle forlade Polen og rejse
ind i næste øst-land.
Pasbetjentene nægtede ham indrejse - han lignede jo ikke længere ham i
passet !
Men de var da samarbejdsvillige dengang - bare han fjernede skægget fra den
ene halvdel af fjæset ville de da gerne lade ham passere

Ugens Rapport var altid godt at have liggende i hytten - men enkelte toldere
ville hellere himle op om forgsøg på at indsmugle porno end at stikke bladet
ind under jakken i en fart og stemple papirerene. Det er ikke let at gøre
alle tilfreds

Der var nu mange sjove historier imellem.

--
Jesper Hedegaard

Suzuki Savage når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-08 20:32

On Sun, 27 Apr 2008 19:44:56 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvorfor var det noget snavs at køre fra borde som nummer 4?
>
>Gevinsten er den sædvanlige fodtur til Roskilde, med startsted efter

Formodentlig noget med, at nr. 1 smuttede igennem, de havde mandskab
til at kontrollere 2 og kaldte tre ind - og 5,6,7,8 osv. blev lodset
igennem
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 20:43

On Sun, 27 Apr 2008 21:32:05 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Formodentlig noget med, at nr. 1 smuttede igennem, de havde mandskab
>til at kontrollere 2 og kaldte tre ind - og 5,6,7,8 osv. blev lodset
>igennem

>--

Nej, sådan hang det ikke sammen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jens G

Dato : 27-04-08 21:01

On Sun, 27 Apr 2008 19:44:56 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Hvorfor var det noget snavs at køre fra borde som nummer 4?

De første tre blev ført af hjemvendte STASI og KGB agenter, og blev
derfor ikke gennemsøgt.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 21:15

On Sun, 27 Apr 2008 22:00:46 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>De første tre blev ført af hjemvendte STASI og KGB agenter, og blev
>derfor ikke gennemsøgt.

>--

Nope.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per

Dato : 28-04-08 09:11

> Nope.
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Fordi han som militærmand var vant til at tælle et to tre fire et to tre
fire og så stoppede hver fjerde.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 15:15

Kom nu med svaret. Jeg venter spændt
Venligst Lasse K.

Fra : Mogens

Dato : 03-05-08 17:30

> Hvorfor var det noget snavs at køre fra borde som nummer 4?

Aner det ikke - gør du?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-05-08 19:04

On Sat, 03 May 2008 16:30:25 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Aner det ikke - gør du?

>--

Jep.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-05-08 02:56

On May 3, 8:04 pm, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]

Skal vi aldrig have svaret? Spændingen er uudholdelig!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-05-08 10:52

Det har du fået for længst.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-05-08 05:05

On May 19, 11:51 am, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk>
wrote:

> Det har du fået for længst.

??? Det er sneget mig forbi, kan du være behjælpelig med et link?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-05-08 12:41

On Mon, 19 May 2008 04:04:33 -0700 (PDT), Lars Hoffmann
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>??? Det er sneget mig forbi, kan du være behjælpelig med et link?

>--

Næh. .o))

Den tråd er s'gu også forsvundet fra min computer.

Det handlede om, at den første havde cigaretter med til tolderne,
nummer 2 havde en six-pack med, og den tredje havde et par frække
blade med.

Så kunne nummer 4 og resten af banden bare vente til de var færdige
med at ryge, drikke og se på frække damer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-05-08 14:00

On May 19, 1:40 pm, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Så kunne nummer 4 og resten af banden bare vente til de var færdige
> med at ryge, drikke og se på frække damer.

hehe, tak for den!

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann