Gylle!
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 20:09

Når de fleste af Jer nu kan FL forfra bagfra osv., er der så ikke én
der kan fortælle mig om der ikke står noget om, at bønderne skal
skilte med gyllespredningen i god tid, så man kan få stillet om til
recirkulation før det er for sent?

Fy for satan hvor det stinker.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 26-04-08 20:14

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> der kan fortælle mig om der ikke står noget om, at bønderne skal
> skilte med gyllespredningen i god tid, så man kan få stillet om til

Kan sådan en småborgerlig luksusvogn som din, ikke selv klare den slags
aktivering af recirkulationen ?

Ellers må du have skiftet pollenfilteret, til et af de her aktiv kul
pollenfiltre - det virker

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 20:22

On Sat, 26 Apr 2008 21:14:24 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

> [...]
>aktivering af recirkulationen ?
>
>Ellers må du have skiftet pollenfilteret, til et af de her aktiv kul

Den slags fine sager er ikke standardudstyr i hverken privatlimousinen
eller arbejds-dittoen.

Der tages ellers megen hensyn til os ældre medborgere nu om dage.

Tror du ikke man har fået hill-holder på lastbilen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 26-04-08 20:47

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> der kan fortælle mig om der ikke står noget om, at bønderne skal
> skilte med gyllespredningen i god tid, så man kan få stillet om til

Og du er sikker på, at du ikke har stillet om?

Møller

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-04-08 21:19

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> der kan fortælle mig om der ikke står noget om, at bønderne skal
> skilte med gyllespredningen i god tid, så man kan få stillet om til

Det er da værre, når de hælder det ud lige på den anden
side havehækken.

--
Ejvind

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 12:04

Dårligt naboskab.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus G.

Dato : 26-04-08 21:22

> Fy for satan hvor det stinker.
Nej, det lugter af penge!

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 27-04-08 10:51

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Nej, det lugter af penge!

EU-støtte :)

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-04-08 21:24

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i
> [...]
> der kan fortælle mig om der ikke står noget om, at bønderne skal
> skilte med gyllespredningen i god tid, så man kan få stillet om til

Du risikerer at blive kvalt i dine egne udslip. En ko er vel en ko.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-04-08 12:06

On Sat, 26 Apr 2008 22:24:00 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i
>
>Du risikerer at blive kvalt i dine egne udslip. En ko er vel en ko.

>--

Må jeg være her?

Tyr, om jeg må bede, og så er det jo ikke gylle mere, men bullshit.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-08 20:27

On Sat, 26 Apr 2008 21:09:09 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>der kan fortælle mig om der ikke står noget om, at bønderne skal
>skilte med gyllespredningen i god tid, så man kan få stillet om til

Det hedder "snus ind, drenge, der er vitaminer i luften" ) (citat
fra studiekammerat)
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-04-08 19:49

Ivan Madsen skrev:

> Det hedder "snus ind, drenge, der er vitaminer i luften" ) (citat
> fra studiekammerat)

Hellere gyllehørm, end duften når man kører forbi DAKA ved Hedensted.
Den er godt nok ram.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 19:51

On Mon, 28 Apr 2008 20:48:45 +0200, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>Hellere gyllehørm, end duften når man kører forbi DAKA ved Hedensted.
>Den er godt nok ram.

Jow, Jow....kender den. Målte stålgasledningen, der blev lagt op forbi
tilbage i '82. Og har aldrig røget så mange cigarer på en dag før
eller siden )

Fra : Klaus G.

Dato : 28-04-08 22:26

> Hellere gyllehørm, end duften når man kører forbi DAKA ved Hedensted. Den
> er godt nok ram.
Engang for 10år siden kørte jeg på ferie med de gamle til Sydfrankrig. I
Frankrig et sted på motorvejen kommer vi til at ligge bag en "DAKA" lastbil.
Man kan bare se de døde dyr stikke op over container kanten, blod og snask
revlede af den osv.. Fååårk det lugtede, det var vel en 30grader i skyggen
den dag :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-04-08 19:37

Klaus G. skrev:
> [...]
> revlede af den osv.. Fååårk det lugtede, det var vel en 30grader i skyggen

Ja, og det er sågar set at chaufføren holder spisepause en varm
sommerdag med nedrullet siderude.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-04-08 00:39

On Apr 26, 9:09 pm, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:
> [...]
> der kan fortælle mig om der ikke står noget om, at bønderne skal
> skilte med gyllespredningen i god tid, så man kan få stillet om til

Der er meget værre ting: tabt gods, smidt affald, ødelagte skilte,
dårlige veje......

Jeg bor selv på landet og vores egen mark (som er bortforpagtet) har
lige fået en tur gylle og ja det lugter da 1 dags tid og så er det
væk.
Alle slikposerne, mcd-poserne, øldåserne, bagerposerne etc. ligger der
langs folden indtil jeg samler dem op.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Morten Trab

Dato : 30-04-08 19:40

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> der kan fortælle mig om der ikke står noget om, at bønderne skal
> skilte med gyllespredningen i god tid, så man kan få stillet om til

Så vær du glad for at du ikke har en hønsefarm som genbo...
DET stinker når de spreder deres hønsemøg på markerne, og det er ikke
kun en enkelt dag, dunsten bliver liggende i op til 14 dage :( BVADR, så
hellere når naboen tømmer gyllebeholder (svin) :D

Mvh. Morten