3+ og Top Gear
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-08 19:55

Hej!

I sidder da og ser Top Gear "Africa edition" lige nu, ikke?

Jævnt underholdende :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jakob

Dato : 26-04-08 20:22

> Hej!
>
> I sidder da og ser Top Gear "Africa edition" lige nu, ikke?
>
> Jævnt underholdende :)
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

Jep, det er et meget underholdende afsnit.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-08 21:00

Hej!

Jakob wrote:
> Jep, det er et meget underholdende afsnit.

Ja, rigtig sjovt.

Men man skal ikke tage TopGear for andet end let underholdning. Det er 110%
instrueret og indøvet. Selvom det virker som en "improviseret tur gennem afrika"
tror jeg ikke meget på det. Især ikke efter deres Aygo-fodbold hvor det hele er
koreograferet i mindste detalje, hvorefter de får det til at "ligne"
tilfældigheder. Det er også "mistænkeligt" hvor tæt løb der er i deres "bil vs.
fly"-kapløb etc.

Nuvel, ser det da stadig, men har de kritiske briller på. Eller ukritiske

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-04-08 12:57

On Sat, 26 Apr 2008 21:59:43 +0200, Kim Voss Schrader

> [...]
>tilfældigheder. Det er også "mistænkeligt" hvor tæt løb der er i deres "bil vs.

Hmm. Og hvad så med da ham med di hvidetænder væltede i den
topfueldragster og næsten slog sig ihjæl? Eller var hans fantastiske
tilbagekomst blot en del af showet?

Holdakæft, her bragte jeg da mig selv i tvivl.

>Nuvel, ser det da stadig, men har de kritiske briller på. Eller ukritiske

Ser sjældet Topgear. Savner da Quinton, Vicki og Tiff var med.
Desvære er det der Fifth Gear lige så ringe som TopGear. Især fordi
deres indslag er meget overfladiske.

mvh
Henning

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-04-08 13:06

Hej!

Henning Præstegaard wrote:
> Hmm. Og hvad så med da ham med di hvidetænder væltede i den
> topfueldragster og næsten slog sig ihjæl? Eller var hans fantastiske
> tilbagekomst blot en del af showet?

Ja ok, der _kan_ da ske uforudsete ting som de tager med. Men pointen er, at det
fremstår som uplanlagte ting, som i virkeligheden er minutiøst overvejede.
Ligesom MTVs Jackass faktisk. Uden yderligere sammenligning.

> Ser sjældet Topgear. Savner da Quinton, Vicki og Tiff var med.
> Desvære er det der Fifth Gear lige så ringe som TopGear. Især fordi
> deres indslag er meget overfladiske.

Jep. Men der er da heldigvis Tiff til at køre bilerne til det yderste. Han har
da lært en ting eller to i de år han kørte F1

Dog er disse bilprogrammer underholdning på lige fod med andre docu-soaps. Men
underholdende, ingen tvivl om dét.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-04-08 17:37

>Ser sjældet Topgear. Savner da Quinton, Vicki og Tiff var med.
>Desvære er det der Fifth Gear lige så ringe som TopGear. Især fordi
>deres indslag er meget overfladiske.

Men hvad går du efter?

De viser lidt biler på en drengerøvs underholdende måde.. det' da
griner underholdning...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-04-08 21:46

On Sat, 26 Apr 2008 20:55:13 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej!
>
>I sidder da og ser Top Gear "Africa edition" lige nu, ikke?

Næh - kan ikke tage 3+ og har også set afsnittet for længe siden

>Jævnt underholdende :)

Totalt! :)